شناسه خبر : 65281
دوشنبه 26 فروردين 1398 , 08:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارشی از یک محفل انقلابی

هر چه از روحیه مقاوم و انقلابی اش بگوییم کم گفته ایم و باز هم حق مطلب را با قلم و بیان ناقص خود ادا نکرده ایم. او مصداق کسانی است که به حقیقت رسالت شهدایی خود را درباره نشر آرمان های همرزمان شهیدش به جا می آورد...

فاش نیوز -  "عبدالعلی ذاکر" جانباز نخاعی از ناحیه گردن خوزستانی است که هر چه از روحیه مقاوم و انقلابی اش بگوییم کم گفته ایم و باز هم حق مطلب را با قلم و بیان ناقص خود ادا نکرده ایم. او مصداق کسانی است که به حقیقت رسالت شهدایی خود را درباره نشر آرمان های همرزمان شهیدش به جا می آورد.

جانباز ذاکر، همان کسی است که با وجود بیماری و عوارض شدید و سخت جانبازی، از پارسال برگزاری کنگره بین المللی تجلیل از جانبازان نخاعی شهید را با همراهی گروه پیگیری جانبازان نخاعی استان خوزستان کلید زده است؛ به جز آن هر زمان که فرصتش را داشته باشد به میان جوانان می رود و با بیان فصیحش از مقام جانباز برای جویندگان راه حقیقت صحبت می کند.



امسال هم در شب ولادت علمدار نام آور دشت کربلا، حضرت ابالفضل العباس(ع) در جمع هیئت های مذهبی حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت. اما سخنان این دفعه اش یک تفاوت مهم داشت؛ او با اشاره به اقدام خصمانه ترامپ در تروریست دانستن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، جملاتی را بیان کرد که حکایت از عزم راسخ این پاسدار جانباز در مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی دارد و یک تو دهنی محکمی در مقابل یاوه سرایی های ترامپ بود!


پاسدار جانباز عبدالعلی ذاکر  رو به حاضران در این محفل بیان کرد: "آمریکا و ایادی اش بدانند خط قرمز ما ولایت است. ما با همین شرایط تا آخرین قطره خون از رهبری حمایت می کنیم و نمی گذاریم پشت رهبری خالی شود. جانبازان نخاعی  کسانی هستند که با اراده قوی شرایط سخت خود را تحمل می کنند یک مردک دیوانه آمریکایی به سپاه توهین کرده ، که باید بداند من با خدای خودم عهد بستم تا روزی که زنده ام با همین لباس سبز و مقدس پاسداری در محافل حاضر شوم و درباره نقشه های شوم آمریکا و ایادیش برای جوانان صحبت نمایم . "



لازم به ذکر است این جانباز انقلابی در قسمتی از سخنانش با تجلیل از زحمات همسران جانبازان، ایثار آنها را در نگهداری و مراقبت از جانباز، همطراز با فداکاری جانبازان دانست.

وی همچنین با یادآوری احترام اکثریت مردم جامعه در مواجهه با جانبازان گفت: "ما تا آخرین نفس نوکر این مردم هستیم."

گزارش از جعفری

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi