شناسه خبر : 65283
دوشنبه 26 فروردين 1398 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره شهدای مسجد امام زین العابدین(ع) اهواز

مسجد امام زین العابدین (ع) ستارگان بی نشانی دارد که فقط در ملکوت اعلی شان و جایگاهشان شناخته شده است؛ شهدایی که همگی با وجود سن کم، به خاطر رضای خدا از دنیا و مادیات عبور کردند و فروغ کلامشان روشنایی بخش راه دین و ارزش های اسلامی شد. سرانجام در حالی که در لجه خون غوطه ور شده بودند...

فاش نیوز - همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت نورانی امام سجاد(ع)، جشن میلاد این امام همام با برگزاری یادواره شهدای مسجد امام زین العابدین (ع) کوی انقلاب اهواز و تجلیل از مقام شامخ خانواده شهدا برپا گردید.

سخنران ویژه مراسم آیت الله حسن زاده بود که در ادامه، نماز مغرب و عشا به امامت آیت الله موسوی جزایری اقامه شد. در پایان مراسم نیز با اهدای هدایایی از خانواده های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.  

مسجد امام زین العابدین (ع) ستارگان بی نشانی دارد که فقط در ملکوت اعلی شان و جایگاهشان شناخته شده است؛ شهدایی که همگی با وجود سن کم، به خاطر رضای خدا از دنیا و مادیات عبور کردند و فروغ کلامشان روشنایی بخش راه دین و ارزش های اسلامی شد. سرانجام در حالی که در لجه خون غوطه ور شده بودند، طریق عشق و هجرت گمنامانه شان اوج پیدا کرد تا بر سر سفره الهی! شهدایی که چشمه زلال اخلاصشان در بند بند وصیت هایی که از آنها برای ما به یادگار ماند پیداست.

و اینک خوشه هایی از معرفتی که در سایه سار مکتب حسینی آموخته بودند:

"شهید محمد رضا آزادی": از همه دوستان و آشنایان تقاضا دارم که زیاد به دنیا دل نبندید که باید روزی رفت و در آن روز انسان هر چقدر وابستگی کمتری به دنیا داشته باشد راحت تر وداع می گوید و می خواهم که برای من همیشه دعا کنید دعا کنید که خدا امام را عمر طولانی  عنایت فرماید ، رزمندگان را پیروز نماید و اسلام را در جهان نصرت عنایت فرماید.

"شهید حمزه بهمئی": برادران وقت خودتان را به اعمال بیهوده تلف نکنید که لحظه ای خواهد رسید که به لحظه ای فرصت محتاج خواهید شد و زمانی که آسمان شکاف بخورد و زمین بلرزد لرزیدنی سخت، آرزو می کنید ایکاش بازمی گشتید و اعمال صالحه برای خود از پیش می فرستادید.

"شهید محمد حسین زرگر طالبی": فقط تنها پیام من و پیام بزرگم نماز است و در این روز که خدا توفیق عظیمی بر من عنایت کرده است و مرا باز هم به این عشق حسین دارد می کشد و باز به حمیدیه می روم، دو رکعت نماز شکر بجای می آورم.

"شهید منصور شمشیرگران": برادرانم! از شما می خواهم که راه مرا به هر نحوی که می دانید ادامه دهید و راه حق و عدالت را برای خود و دوستان نشان دهید و نمازتان را هرگز فراموش نکنید. خداوند همه شماها را رستگار کند.

"شهید حسین پاسنگی": هر انسانی خواه نا خواه با این دنیای پر از فریب و نیرنگ وداع خواهد گفت. ولی خوشا به حال برادران و خواهرانی که زینب(س) گونه زیستند و حسین(ع) گونه شهید شدند.

"شهید علی ماپار": نگذارید آیندگان بگویند ایرانیان همچون کوفیان بودند؛ بیعت کردند و سپس دست از بیعت خود کشیدند.

"شهید ابراهیم کیماسی": یک وصیت به شما دارم و آن اینکه تمام نیتها و اعمالتان برای رضای خداوند باشد.

"شهید مدافع حرم حبیب جنت مکان": در زمانی که به چشم خودم می بینم که این از خدا بی خبران به نام اسلام چه جنایت هایی که نمی کنند، بر خودم واجب دیدم به دفاع از دین اسلام و حقانیت شیعه بلند شوم.

گزارش از جعفری

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi