شناسه خبر : 65286
دوشنبه 26 فروردين 1398 , 09:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ملی عکس ایثار

سید مرتضی حسینی با اعلام این خبر گفت: این مسابقه با مصداق ایثار اجتماعی، ایثار در خانواده، ایثار در محل کار و ... در آستانه بزرگداشت روز شهید در اسفندماه 1397 برگزار شد و در این جشنواره 27 استان شرکت کردند که 1300 اثر از 160 هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و در نهایت 23 اسفندماه با حضور داوران جشنواره، آثار موردبررسی قرار گرفت و 50 اثر از 39 عکاس انتخاب شد که مراسم اختتامیه و اهدای جوایز منتخبان جشنواره ملی عکس ایثار و جلوه‌های ایثار در سیل شیراز 25 فروردین‌ماه در سینما فرهنگ - مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار شد.
لازم به ذکر است آثار منتخب نمایشگاهی از 25 لغایت 30 فروردین‌ماه 1398 در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس به نمایش در می‌آیند.
گفتنی است نفرات برتر مسابقه سراسری عکس ایثار آقایان سعید قاسمی رتبه اول از آذربایجان شرقی، احمد ناجی نفر دوم از چهارمحال و بختیاری، جواد رضایی رتبه سوم از خراسان رضوی، حسین خسروی نفر چهارم از فارس، داوود عامری رتبه پنجم از گلستان و محمد آهنگر رتبه ششم از خوزستان معرفی شدند.
همچنین در این جشنواره از 13 نفر از عکاسان ایثار اجتماعی در سیل شیراز آقایان احمدرضا بابلی، امین برنج‌کار، میلاد پناهی، محمدرضا دهداری، عرفان سامان فر، امیر صادقیان، رضا قادری، علی محمدی راد و احمدرضا مداح و خانم‌ها الهه پور حسین، فرزانه چخماق ساز، شیوا عطاران و فاطمه مداح تجلیل شد.
شایان ذکر است در بخشی از بیانیه پایانی اختتامیه این جشنواره آمده است: پنجمین جشنواره ملی عکس با موضوع ایثار به فرجامی نیک رسید، خداوند را شاکریم که ایرانیان همواره در طول تاریخ در یاری به هموطنان خود نهایت سعی و تلاش را داشته و فداکارانه کوشیده اند و واژه ایثار در آحاد این مردم مهربان جایگاهی رفیع داشته و همچون عبادت تلقی می شود.
 

انتهای پیام/

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi