شناسه خبر : 65291
دوشنبه 26 فروردين 1398 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ترامپ کارگردان ایرانی را به آرزویش رساند!

یک کارگردان سینمای ایران در حالی که لباس سپاه پوشیده بود، گفت: از آقای ترامپ ممنونم که من را به آرزویم رساند تا لباس سپاه بپوشم چراکه در دوران دفاع مقدس خیلی تلاش کردم لباس سپاه بپوشم و این کار یکی از آرزوهای من بود.

سال‌ها دوست داشتم لباس «سپاه» بپوشم

انسیه شاه‌حسینی کارگردان سینمای ایران در حاشیه هم‌اندیشی هنرمندان بسیجی در حالی که لباس سپاه بر تن کرده بود، در گفت‌وگو با دفاع‌پرس اظهار داشت: از آقای ترامپ ممنونم که من را به آرزویم رساند تا لباس سپاه بپوشم چراکه در دوران دفاع مقدس خیلی تلاش کردم لباس سپاه بپوشم و این کار یکی از آرزوهای من بود که توسط رئیس جمهور آمریکا محقق شد.

وی هنرمندان بسیجی را پاسداران واقعی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: وقتی من لباس سپاه را پوشیدم یاد شهید حسین علم‌الهدی افتادم. او با توجه به اینکه دانشجوی تاریخ بود شخصیت بسیار چندلایه و حضوری چندوجهی داشت و واقعاً ایشان یک ظرفیت بود و فقط یک نیروی صرف نبود. ایشان در زمانی که آیین‌نامه و قانون اساسی مجلس خبرگان درحال تصویب بود، خیلی جنب‌وجوش و حضور فعالی داشت ولی همین آدم در عملیات نصر در محاصره افتاد و در نهایت مظلومیت و در سکوت به شهادت رسید و گفت "ما فقط به تکیلف عمل می‌کنیم و نتیجه با خداست".

این کارگردان سینما به مسئله تروریست خواندن سپاه توسط دولت آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: این اتفاق اتفاقاً خیلی خوب شد و من خیلی خوشحال شدم به‌خاطر اینکه آمریکایی‌ها به‌قدری از توان سپاه ما می‌ترسند و وحشت دارند که در کابوس شبانه سپاهیان ما را به‌عنوان تروریست می‌بینند و این نشان از قدرت ماست.

شاه‌حسینی پوشیدن لباس سپاه را نوعی اعلام موضع به دشمنان دانست و افزود: بهترین شیوه برای مقابله با دشمن به‌فرموده مولا علی(ع) افزودن به تخصص و علم‌مان است. در همین راستا بچه‌های هنرمند توانایی‌های زیادی دارند اما متأسفانه حمایت نمی‌شود و آن‌ها را جدی نمی‌گیرند به همین خاطر توان و نیروی آن‌ها ظهور و بروز پیدا نمی‌کند.

وی به نقش هنرمندان متعهد در اعتلای هنر متعالی تأکید کرد و ادامه داد: اگر شرایط برای هنرمندانی که توان و قدرت هنرنمایی دارند ایجاد شود؛ واقعاً ایثارگرانه مثل بچه‌هایی که در دوران جنگ معبر باز می‌کردند و جلو می‌رفتند در عرصه سینما تأثیرگذاری می‌کردند البته از این عزیزان حمایت نمی‌شود و همانند سربازی هستند که اسلحه به آن‌ها داده نمی‌شود، به‌نوعی بنی‌صدرهای زمان مانع از شلیک فرهنگی بچه‌های بسیجی شده‌اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi