شناسه خبر : 65312
سه شنبه 27 فروردين 1398 , 08:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سه شهید مدافع حرم در یک قاب تصویر

اخیرا عکسی منتشر شده است که در آن سه شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم»، «علی سعد» و «حسین معز غلامی» در کنار هم قرار دارند.

عکس/ سه شهید مدافع حرم در یک قاب

خاطرنشان می‌شود، شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» متولد تیرماه سال ۱۳۶۰ بود که در راه مبارزه با تکفیری‌ها سه‌بار به درجه جانبازی نائل شد و سرانجام در تاریخ ۹۵/۲/۱۹ در «خان‌طومان» سوریه به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم «علی سعد» نیز در دی‌ماه سال ۹۴ به سوریه اعزام و در بهمن‌ماه همان سال در خان‌طومان به شهادت رسید و پیکرش همان‌جا ماند تا این‌که پس از تفحص به کشور بازگشت و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

همچنین شهید مدافع حرم «حسین معز غلامی» ششم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۳ به‌دنیا آمد. وی در درگیری با عناصر فتنه در سال ۸۸ از ناحیه کتف آسیب دید که هرگز قابل درمان نبود. حسین پس از ورود به نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان مشتسار نظامی سه مرتبه به «سوریه» و یک مرتبه به «عراق» اعزام شد و سرانجام چهارم فروردین‌ماه سال ۹۶ در منطقه «حما» سوریه به مقام والای شهادت نائل آمد.

 

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi