شناسه خبر : 65313
سه شنبه 27 فروردين 1398 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارسال ۱۰۰ تخته فرش به سیل‌زدگان لرستان

 جاری شدن سیل در چند استان کشور از آغازین روز‌های سال ۱۳۹۸، خسارات سنگینی را به مناطق سیل‌زده وارد آورد و روستا‌ها و شهر‌های زیادی را آب فراگرفت. ابتدا برخی مناطق شمال کشور مانند استان‌های مازندران و گلستان دست‌خوش حادثه سیل ویرانگر شدند و سپس استان‌های فارس، لرستان و خوزستان نیز گرفتار بارش‌های شدید و در نتیجه سیل و آبگرفتگی شدند و متاسفانه بسیاری از خانه‌ها تخریب و ساکنان آن‌ها مجبور به ترک خانه‌های خود شدند.

از شروع بارندگی‌ها و بروز سیل، ملت بزرگ ایران همدل و متحد به کمک دستگاه‌های مختلف دولتی و همچنین نیروی‌های مسلح از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مساعدت و همیاری با سیل‌زدگان شتافتند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی و انسان‌دوستانه خود را به این استان‌ها گسیل داشتند تا مرهمی بر درد‌های مردم سیل زده باشد.

در این راستا مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه با جمع‌آوری کمک‌های نقدی کارکنان، راویان و پژوهشگران این مرکز، تعداد یکصد تخته فرش را بطور مستقیم از کارخانجات کاشان خریداری و به مناطق سیل زده ارسال کرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi