شناسه خبر : 65320
سه شنبه 27 فروردين 1398 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روزی بیاید که با ذره بین به دنبال یک رزمنده بگردند!

محمدرضا دهقانی هریس - من در ارتش ( گردان 744 از لشگر58 ذوالفقار ) و در منطقه نفت شهر سومار مجروح شدم. هم شیمیایی شدم و هم موج گرفتگی و ازبین رفتن بیضه سمت چپ و همچنین خورد شدن دندانهایم و متعاقب آن با مشکلات اعصاب و روان سرطان مری و مشکلات ریوی مواجه هستم.

با اینکه از طرف گردان 744 لشگر 58 ذوالفقار صورت سانحه اولیه برایم تنظیم و صادر کرده است و کمیته احراز ارتش نیز آن را تایید کرده، اما بهداشت و درمان ارتش سلیقه ای عمل نموده و تا کنون هیچ درصدی به من نداده اند!

برگه اعزام به بهداری را دارم و ایثارگران ارتش طی نامه ای به بهداشت و درمان مرا جهت تعیین درصد معرفی کرده ولی متاسفانه علی رغم پیگیری هایم با مدارک کامل قانونی نتیجه ای نگرفته ام. دیگر از بس رفتم و آمدم از هستی ساقط شده ام. امید داشتم طبق قانون حداقل درصدی به من بدهند ولی هیچ درصدی ندادند. فقط هزینه کردم، عکس گرفتم، آزمایش دادم!

به عنوان سرباز، در ارتش همه مدارک موجود است، ولی نمی دانم چرا ریشه ما را میخواهند خشک کنند؟

به والله که قسم جلاله است سوگند، روزی بیاید که با ذره بین به دنبال یک رزمنده بگردند. الان هم دیر شده، هرچند با دادن درصد و حق و و حقوق ما، دل یک رزمنده خوش می شود، ولی چرا درصد آنها را نمی دهید ؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام برادر
نگرانن باش موضوع 5% جانبازی در ارتش با روند بهتری در حال اجراست و صبورانه کارهای خود را پیگیری کنید تا زمان کمیسیون ارتش بقیه مدارک مربوط به پرونده ها و سوابق درمانی اتان را جمع اوری کنید ( دفترجه بیمه ها ی قبلی مستند نوع داروهای مصرفی است و همچنین سایر سوابق را نگهداری گنید )
امید دارم امسال سال خوب بشه برای رزمنده های گمنام وطن
اصلاح می شود
می خواستم بنویسم نگران نباش
ای کاش می شد رئیس بنیاد را استیضاح کرد که دلیل بی حالی او در پرداخت حداقل حقوق به جانبازان معسر و مضطر فاقد شغل چیست چرا باید مدیریت و رسیدگی کمیته امداد خیلی بهتر از بنیاد شهید باشد
بنیاد شهید فقط به خانواده شهید رسیدگی می کند و قسمت بعدی امور ایثارگران را فراموش کرده
جانبازان ، شهدای زنده امروز نیاز به حمایت دارند ،
روزی برسدکه این مسوولین بزنندتوسرشون وآنروزنزدیک است... اینهایی که خوردندوبنام این خونهای پاک سوءاستفاده کردندوبه شهداءوجانبازان خیانت ونامردی کردندبایدتاوان بدهند.انشاءالله
سلام ، این قشر از مسئولین دارای خصلتهای عجیبی هستند آنها فقط افزایش درآمد میخواهند در حالیکه هیچگونه هزینه ای نکنند آنها برای پرداخت یارانه دولت قبل شبها کابوس داشتند و نتوانستند قطع کنند اما حاملهای انرژی را 10 برابر کردند تا انتقام بگیرند.
واقعا این نوع مسئولین بسیار نادر هستند و در تمام دنیا و تاریخ بی نظیر میباشند بنابراین نمونه صددرصدی رعایت دمکراسی و احترام به رای مردم در حالیکه طی شش سال گذشته اقتصاد کشور را در رکود کامل قرار دادند هر موضوعی در باره این نوع از مسئولین که مملکت را مطابق خواست دشمنان مدیریت میکنند اما مردم تابع دمکراسی و آرای انتخابات تاریخی خواهد شد.
مديريت رفتار جبر گونه نيست بلكه نگاه عالمانه و عاقلانه به شرايط پر التهاب مردم است كه با گراني دست و پنجه نرم ميكنند .
با سلام :
اگر فرمایش مقام معظم رهبری را شنیده اید ، ایشان دستور اصلاح ساختاری داده اند
این اصلاحات فقط مختص بودجه اقتصادی و یا تغییرات مدیریتی کشور نیست بلکه شامل کلیه ساختارهای اساسی میباشد./
اینکه مسئولانی بیایند و اموال کشور را به غارت ببرند و کسی نتواند مانع اینها شوند این یعنی کشور نیاز به اصلاحات دارد ، اختلاسها و ربودن اشیای کهن به خارج ،
و از این مقوله ها به مجاز رهبریت سازگار نیست ،
بزودی متوجه دگرگونی در کشور خواهیم شد و حق ما را از ظالمان خواهیم گرفت
سلام ، در پاسخ به فرمایش آقای دهقانی براساس تجربه حدود 30 سال خدمتتات عرض کنیم چنانچه صورت جلسه سانحه در شکل اولیه آن یعنی صورتجلسه قدیمی داشته باشید که فقط نوشته در منطقه فلان و تاریخ فلان در اثر انفجار مورد اصابت ترکش قرار گرفتید و بر همان اساس در کمیسیون بدوی اوایل مجروحیت شرکت کردید همان ملاک بنیاد است در غیر اینصورت توصیه میکنیم هیچگونه هزینه ای به امید تایید مجروحیت نداشته باشید.
بنده و سایر جانبازان در آن دوران اطلاعی از قوانین نداشتیم یعنی اصلا قانونی وجود نداشت بلکه بنیاد از جانباز دعوت میکرد در کمیسیون شرکت کند. در آن دوران جانبازان برای درمان به تهران اعزام شدند لذا چنانچه موقع شرکت در کمیسیون شانسی مدارک درمانی همراه داشت برایش تایید میکردند. بسیاری از جانبازان با توجه به وجود چند مجروحیت برای اضافه شدن سایر مجروحیتها براساس مدارک لازم و قانونی بر حسب واقعیت اقدام کردند و بطور کامل تایید شدند اما ملاک تشخیص کمیسیون همان مدارک همراه جانباز در اولین جلسه کمیسیون است. اگر مدارک همراه نداشته هیچ درصدی نخواهد داشت و نباید دلخوش به تعدادی قانون شوند که عده ای نماینده برای کسب رای صوری صادر کردند و هیچ مسئولی به آنها عمل نمی کند.
تعیین درصد بستگی به شانس جانباز دارد و ربطی به مجروحیت و مدارک ندارد زیرا همانگونه که عرض شد بسیاری از دوستان مدارک قطعی و تایید سایر مجروحیت ها را ارائه کردند اما در کمیسیون مشمول درصد نشده است.
از سوی دیگر برخی از جانبازان در کمیسیون استان و بعضی در کمیسیون مرکز تعیین درصد شدند مثال ساکنین استان تهران لذا کمیسیونهای استانی قابل افزایش و کاهش بوسیله بنیاد بود یعنی اگر پارتی در بنیاد داشت با کوچکترین مجروحیت درصد بالا گرفته بود لیکن کمیسیون مرکز قطعی و فاقد هر گونه دستکاری بود.
این روزها که جنگ تمام شده هیچ مسئولی قبول ندارد که جانبازی برای درصد اقدام نکرده باشد و یهویی مدارک ارائه کند ضمنا چنانچه رزمنده دارای مجروحیت بوده قطعا تحت درمان طولانی قرار داشته و محال است مدارکش مفقود شود مگر اینکه پرونده در بنیاد یا بهداشت و درمان دستکاری و مدارک از بین بروند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi