شناسه خبر : 65358
چهارشنبه 28 فروردين 1398 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امکان اخذ غیرقانونی سهمیه ایثارگری در کنکور وجود ندارد

رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده امکان اخذ سهمیه ایثارگری خارج از ضوابط و مقررات مصوب وجود ندارد.

امکان اخذ غیرقانونی سهمیه ایثارگری در کنکور وجود ندارد

سجاد قاسمی، رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص امکان سوءاستفاده از موضوع سهمیه کنکور ایثارگری گفت: هم‌وطنان عزیز به‌ویژه خانواده‌هایی که فرزندانی در آستانه ورود به دانشگاه دارند باید مراقب سوءاستفاده افراد فرصت‌طلب و سودجویی باشند که با ادعای اخذ سهمیه ایثارگران به‌منظور قبولی در رشته‌های شاخص دانشگاه آزاد علی‌الخصوص رشته‌های با تقاضای بالا اقدام به اخذ مبالغی از افراد می‌کنند.

وی افزود: همان‌طور که مشخص است طبق قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران استفاده از سهمیه ایثارگری در آزمون ورودی دانشگاه‌ها دارای شرایط خاصی بوده و فرد ایثارگر جهت بهره‌برداری از این تسهیلات باید شماره رهگیری شناسایی ثبت‌نام را ابتدا از بنیاد مربوطه با توجه به سوابق ایثارگری اخذ و سپس برای بارگذاری در سامانه ثبت‌نام آزمون اقدام کند که با توجه به لینک بودن سامانه اطلاعات بنیاد با سازمان سنجش و صحت سنجی اطلاعات اظهار شده راه سوءاستفاده مسدود است و لذا صرفا  افراد کلاهبردار از ناآگاهی و جهل افراد مال‌باخته نسبت به قوانین و روش‌ها سوءاستفاده می‌کنند.

قاسمی تأکید کرد: کارت‌های ایثارگری دارای المان‌های متعدد امنیتی بوده و مراحل تولید آن در مراکز مختلف طراحی شده است و لذا امکان جعل و سوءاستفاده به حداقل رسیده است.
وی در پایان از عموم شهروندان خواست در راستای جلوگیری ازاین‌گونه اقدامات غیرقانونی در صورت برخورد با افراد یا مؤسساتی که مواردی ازاین‌دست را مطرح می‌کنند بلافاصله موضوع را از طریق شماره‌های تماس 02183232371 و 02183232374 به مرکز حراست بنیاد اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi