شناسه خبر : 65368
چهارشنبه 28 فروردين 1398 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در پارالمپیک ۲۰۲۰ باید تک رقمی شویم!

رئیس فدراسیون معلولان: ۸ رشته را از فدراسیون جدا کردیم/ در پارالمپیک ۲۰۲۰ باید تک رقمی شویم

رژه کاروان ایران در افتتاحیه پارالمپیک و عشرت کردستانی

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: براساس هدفی که ستاد عالی بازی‌های پارالمپیک 2020 برای ما مشخص کرده، کاروان ایران در این رقابت‌ها باید در رتبه تک رقمی قرار بگیرد.

حمیدعلی صمیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، به جایگاه پانزدهم ایران در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ اشاره کرد و گفت: بر اساس هدفی که برای کاروان ایران در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ ترسیم شده، در این دوره از مسابقات باید چندین پله ارتقا داشته باشیم و رتبه‌ای تک رقمی کسب کنیم.

وی از برنامه‌ریزی برای تحقق این هدف خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا بتوانیم در پارالمپیک ۲۰۲۰ ارتقا رتبه داشته باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان بابیان اینکه تاکنون پنج سهمیه حضور ورزشکاران جانباز و معلول ایرانی در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ کسب شده، عنوان کرد: تا زمان برگزاری این مسابقات وقت زیادی داریم تا بتوانیم سهمیه‌های زیادی را بدست آوریم، لذا اردوها و رقابت‌ها را بصورت منظم برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در رابطه با وعده‌های داده شده مبنی بر استخدام قهرمانان پارالمپیکی نیز گفت: متأسفانه آئین نامه‌ای که در سالهای گذشته برای استخدام قهرمانان جانباز و معلول تدوین شده بود اشتباهاتی داشت، از جمله اینکه این استخدام فقط شامل فرزندان ورزشکاران پارالمپیکی و نه خود آنها بود که پیگیری‌ها برای اصلاح آن را آغاز کردیم.

صمیمی عنوان کرد: در اصلاحاتی که برای این آئین نامه در نظر گرفته‌ایم، موضوع استخدام نه تنها برای قهرمانان پارالمپیکی، بلکه برای قهرمانان مسابقات جهانی و آسیایی هم خواهد بود.

وی افزود: همچنین در این آئین نامه فقط بحث اشتغال فرزندان این قهرمانان مطرح نیست، بلکه اولویت اشتغال اول خود قهرمانان و در مرحله دوم فرزندان آنها خواهند بود.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در ادامه در خصوص جدایی هشت رشته زیرمجموعه این فدراسیون و واگذاری آنها به فدراسیون‌ های تخصصی شأن اظهار کرد: از آذر سال گذشته پروسه‌ای برای واگذاری رشته‌های تکواندو، تنیس، قایقرانی، بدمینتون، تنیس روی میز، تیراندازی با کمان، سوارکاری و دوچرخه سواری را به فدراسیون‌های مربوطه آغاز کردیم که در پایان سال گذشته به نتیجه رسید.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال این هشت رشته به فدراسیون‌های تخصصی آنها واگذار شده تا مسیر رو به رشدی را که در فدراسیون جانبازان و معلولین داشتند، در این فدراسیون‌ها ادامه پیدا کند.

صمیمی در بخش دیگری از سخنانش از تلاش جهت برقراری منابع مستمر و دائمی برای هیأت‌های استانی زیرمجموعه این فدراسیون خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم منابعی برای این هیأت‌ها ایجاد شود تا در کنار منابعی که استان‌ها در اختیار آنها قرار می‌دهند، توانمندی ورزشکاران جانباز و معلول را داشته باشیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi