شناسه خبر : 65372
چهارشنبه 28 فروردين 1398 , 12:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تکلیف ایثارگران در پرداخت عوارض هوشمند بزرگراهی چیست

 من فرزند شهید هستم  از تیر ماه سال ٩٧ بیمه دى هیچ مبلغى بابت فاکتورهایى که ارائه دادیم پرداخت نکرده، علت چیست؟

- اگر بیمه دی پاسخ دهد درج خواهیم کرد، ولی آنچه که مشهود است بی پولی ، بی تدبیری و سوء مدیریت از عوامل این مشکلات هستند.

 

 الان که دریافت عوارض بزرگراهی بصورت هوشمند شده تکلیف جانبازان چیست. آیا مشمول جریمه می شوند. یا تدابیری لحاظ شده است؟

-  این اقدامی که در برخی از بزرگراهها اعمال می شود به صورت تصمیمات بخشی نگر بوده است و قطعا"‌اگر این موضوع به صورت عمومی و در قالب بخشنامه وزرات راه و به استناد قانون و پیگیری بنیاد انجام نگیرد ، جریمه خواهید شد.

 

باتوجه به اینکه صراحتا گفته شده مجوز طرح ترافیک برای جانبازان 25 درصد و بالاتر است اما بنیاد مانند روال سابق به جانبازان بالای 35 درصد یعنی همان افرادی که قبلا مجوز داشته‌اند تعلق می گیرد لطفا اطلاع رسانی شود؟

- بخش عمده ای از قوانین به دلیل کوتاهی متولیان و بی تفاوتی دولت و نهادهای اجرایی عملیاتی نمی شود و از این جهت ایثارگران با مشکل مواجه می شوند.

 

لطفا در مورد این اطلاعیه راهنمایی کنید که چگونه خودشان بخشنامه صادرمی کنند ( اشاره به بخشنامه سه چهارم مدت خدمت نیروهای وظیفه به عنوان داوطلب برای دریافت فوق العاده ایثارگری ) اما امور کارکنان و  کارگزینی اظهاربی اطلاعی می کند ؟

- یکی از آفت هایی که در نظام اداری ما وجود دارد این است که متولیان امور اداری و کارگزینی تا زمانی که بخشنامه ها نفعی برای شان نداشته باشد به دنبال عملیاتی کردن آن نیستند. بنابر این باید پیگیری کنید تا از سازمان امور اداری استعلام کنند و همان گونه که امور خود را  ار آنها پیگیری می کنند امور همکاران خود  را  هم پیگیری و اطلاع رسانی کنند.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi