شناسه خبر : 65373
سه شنبه 03 ارديبهشت 1398 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اینهمه بی کفایتی و دردهای ایثارگران

ناشناس - وام گرفتم تا آورده یکصد میلیونی را تامین کنم و بوسیله وام مسکن بنیاد خانه بخرم. حالا قسط وام که برای تهیه آورده گرفتم یک میلیون و سیصد هزار تومن و اجاره خانه یک میلیون و پانصد و هزار تومن جمعا دو میلیون و هشتصد هزار تومن تمامی حقوق فروردین را پرداخت کردم و امروز که سوم اردیبهشت است برای هزینه داروهایم ماندم. اگر می توانستم خانه بخرم فقط قسط وام را پرداخت می کردم لذا برنامه ریزی به بن بست خورد البته از مدیریت محترم فاش نیوز تشکر می کنیم که می توانیم گوشه ای درد دل های بیکران را با همجنسان خودمان بازگو کنیم اما نمی خواهیم برای بازگویی مشکلاتمان محاکمه شویم و باری به بارهای زندگی اضافه کنیم.

بسیاری از ایثارگران همین مشکلات را دارند یعنی اول برج تمام حقوقشان را برای اقساط و انواع بدهی پرداخت می کنند و سرتاسر ماه باید صبر و تحمل کنند لذا چنانچه مسئولان هم نگویند مردم صبر و تحمل کنند، شش سال است که در حال صبر و تحمل هستیم.

 گفتند دولت قبل مملکت را خراب کرد و تورم را به 30 درصد و دلار را به 3 هزار تومن رساند امروز که تورم کیلومتر بریده و غیر قابل محاسبه شده و ارزش پول ملی به قول خودشان 4 صفر کم شده و مذاکره با آمریکا باعث شده مردم به فلاکت افتادند. هیچ کس نمی گوید مملکت خراب شد و از تورم و ارزش دلار و معیشت مردم حرف و حدیت و خبری نیست!

  اینها گوشه ای از سیاست بازی و تحزب است که بجای اینکه احزاب به دنبال رقابت برای رفاه مردم و پیشرفت کشور باشند اینطور فقط به فکر منافع جناحی هستند. فلذا چنانچه سیاست بازی نبود با درآمدهای نجومی که بیش از 10 برابر دولت قبل شده چرا وضعیت مملکت و مردم اینطور خراب شده است؟ در کجای دنیا امکان دارد ظرف یک ماه قیمت مسکن دو برابر و بیشتر شود مگر به قول کارشناسان که از سوء مدیریت و بی کفایتی باشد.

 امام راحل (ره) فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود اما همگی به خوبی می دانیم منظور از سپاه جسم و کالبد ولایت فقیه و ولایت فقیه روح دین و ایمان در وجود مسلمانان شیعه است لذا در پاسخ به فرمایش امام راحل (ره) می گوییم اگر ولایت نبود جنگ سوم جهانی دنیا را نابود کرده بود و امروز تمامی دنیا نبود.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
کاملادرسته یک میلیون وچهارصدهزارتومان دریافتیم میباشدویک میلیون وپانصدوهشتادهزارتومان قسط بانگ وبدهی پرداخت میکنم.بقیه راخودمودرمنزل اکثرروزحبس میکنیم وخداراصدامیکنیم این کارهرماه ماست.وخیلی مسایل دیگرکه دوست ندارم دیگران راناراحت کنم نخواهم گفت.فقط میگم که خدایاتومیدانی وبس..چندین ساله داریم میگیم ومینویسیم دریغ ازیک پیگیری!درودخدابرهمه.
رزمنده.گدا.خواهش.میکنم.کمک.کنید
بخداچندشب.است.بخاطر.زنوبچه.ام.خودم.باشکم.
گرسنه.میخوابم.ازفطریه.درماه.رمضان..جمع.میکنید.
کمکم.کنید.مستاجرم.مریضم.بدهکارم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi