شناسه خبر : 65374
چهارشنبه 28 فروردين 1398 , 12:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقساط وام و اجاره خانه را چه کنم؟!

ناشناس - هنوز یک مشکل حل نشده، چند مشکل دیگر اضافه می شود که به قول تمامی کارشناسان و دلسوزان ناشی از بی کفایتی و سوء مدیریت است.

 در کشور ایران انقلاب صورت پذیرفته و میبایست برخورد با مشکلات انقلابی انجام شود لذا چنانچه بنا باشد برنامه ریزی کشور که دارای صدها دشمن گرگ صفت هست مثال کشورهای اروپایی که هیچ مشکل و دشمنی ندارند انجام شود و از سوی دیگر تعهدات یک طرفه مثال بچه های مثبت و خوب انجام شود، اینطور فشارها فقط بر دوش مردم اضافه می شود تا مشکلات به نقطه ای برسند که غیر قابل تحمل و غیر قابل حل شوند.

  مردم می گویند مسئولان در رفاه هستند و از مردم می خواهند صبر و تحمل داشته باشند از این موضوع دشمنان انقلاب در خارج و داخل سوء استفاده می کنند اما مسئولان باید واقعیت را قبول کنند و کمی از مشکلات را بر دوش خودشان بگذارند. مسئولان با جیب های پر و زندگی تجملاتی و خانواده گرین کارتی نمی توانند به مردمی که شش سال با تورم بی سابقه و غیر قابل تحمل و روز افزون مواجه بودند صبر و شکیبایی بخواهند زیرا عادلانه نیست.

  سال گذشته برای تامین آورده 100 میلیون تومن وام مسکن جانبازی یک فقره وام گرفتم تا از گوشه و کنار 100 میلیون آورده آماده شود و با 100 میلیون وام جانبازی بتوانم خانه 200 میلیونی بخرم لذا روزهای آخر سال آورده 100 میلیونی تهیه شد اما پس از مراجعه به مشاوران املاک متوجه شدم قیمت خانه های 200 میلیونی دو برابر شدند.

  امروز زانوی غم بغل کردم که چطور میتوانم اقساط وام و اجاره خانه را همزمان پرداخت کنم؟ برنامه این بود که بعد از دریافت وام و خرید خانه دیگر اجاره خانه ندارم اما معلوم نیست مملکت دست چه کسانی افتاده که از روزهای قبل از عید تا بعد از عید قیمت خانه ها دو برابر و بیشتر شد؟ هیچگونه توجیه اقتصادی و منطقی برای دو برابر شدن قیمت خانه در مدت کوتاه وجود ندارد مگر اینکه دشمنان انقلاب و مردم به وسیله پول های هنگفت در حال نابود کردن اقتصاد و زندگانی مردم هستند و هیچکسی کوچکترین اقدام و برخوردی با تروریستهای اقتصادی بعمل نیاورده است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
برادر عزیز جسارتا"شما که خانه نخریدید چطور وام به شما پرداخت شده واگر به سلامتی خانه خریده اید پس چرا هنوز مستاجرید واجاره پرداخت میکنید ؟لذا چنانچه وام گرفته اید وخانه نخریده اید بهتر است وام را تسویه کنید تا دیگر قسط وام پرداخت نکنید وفقط کمافی السابق اجاره ماهیانه بدهید تا زانوی غم بغل نکنید .البته صلاح مملکت خویش خسروان دانند!!!!!!
باسلام.بنده.باخدمت.سربازی.دارای.73ما.جبهه..دچار.مشکل.نازا ی.شدم.بعداز24سال.خدا.دختری.بمن.داد.اونم.این دکتر ان پژوهشکده.درجبهه کردستان.دوبار.مجروح.شدم چندساله.بیکارم.مریضم.مستاجرم. بدهکارم.. بخدا.بایارانه.زندگی.میکنم.. روز 29 اسفند صاحب.خانه.وسایلموریخت.توکوچه.بخاطرعقب.افتادن. کرایه.بخدا.بخون.شهدای.پرپرشده. تو شب.بارانی....
دست.زنوبچه.موگرفتم.رفتم.تو پارک.چادر.زدم..به.سپاه.محل.مراجعه.کردم.هیچکس. جوابمو.ندادرفتم.بنیادشهید.تعطیل.بود .اگر.فامیل.بهم.زنگ.میزد.
میگفتم.شهرستانم.ازخجالت .پیش.زن.بچه.ام.نمیدونستم.چکارم.کنم .اینم.عاقبت.رزمنده..درجبهه. دچار.هزار.مریضی.شدم..
تلاش.میکنم.قبل.ازمردنم. برای.زن.وتنها.دخترم.یک.اطاق.در.زیر.زمین.خییری.پیداکنم. بعدبمیرم.این .دنیا.برای.من.وامثال.من.سیاه.بود.
لااقل.تواون .دنیا.به.اندازه.یک. سرسوزن.روشنای.داشته.باشم.بخدا.بروح.حضرت.امام .قسم.الان.سه. ماهه.مریضم.پول.ندارم.بروم.دکتر..
میخوای. عاقبت.رزمنده.چجوری.باشد.بهرجا.برای.کار.مراجعه.میکنم.بهم.میگن.بااین.وضعیت.میخوای. کار.کنید هیچ.موقع.یادم.نمیرود.رفتم..به.اداری. گفتم.اگهی.دادی.برای.ابدارچی. رفتم.پیش.ریس.یه.نگاهی.کرد گفت.باباجان.بیا.این.10هزارو.بگیروبرو.گفتم. اقای.محترم.. چرا.توهین.میکنید.من.یک.رزمنده.بودم..
درجواب .گفت.برو.تا.زنگ.نزدم .110بیادبرو.اسم.رزمنده.نیار.اونها.تمام. مملکتوخوردن.تویک.گدای.حالا.کدام.لطفا.جواب.بدهید.من.بدبخت چکارکنم.بخدا.میروم...
جلومجلس.چادر.میزنم..حالا.هرچه.میشه.بشه.چون.دنبال.مرگ.میگردم.
دیگرطاقت.حرف.اینواونو.ندارم.ممنونم.ازفاش.نیوز..یاهرسایت.دیگری.این.درد منو منتشر کند. بازم.ممنونم.
برادر عزیز وام را درصورت خرید خانه میدهند !!!!شما چطور بدون خرید خانه وام گرفتید ؟واگر خانه خریده اید دیگر اجاره خانه بابت چیست؟ مشکلتان را واضح نگفته اید وتناقض زیادی دارد!!!!!!
سلام
لطفا" اطلاع رسانی کنید.
بنیاد شهید سال گذشته با افزایش حقوق در اردیبهشت اقدام که حذف حق مدرک تحصیلی من کرد. اینها فکر می کنند ما متوجه نمی شویم.
امسال با فیش فروردین مبلغ واریزی به صندوق ایثار را 30 تومان افزایش دادند. جالبه در فیش حقوقی فقط مبلغ اقساط وام و آن قسمتی که به عنوان پس امداز از حقوق کم میشه را درج می کنند. چرا شفاف سازی نمی کنند و مبلغ اندوخته صندوق را که هر ماه اضافه میشه درج نمی کنند.
من مطمئن هست یک کاسه ای زیر این نیم کاسه است.
وگرنه این همه غیر شفاف عمل نمی کردند.
بگذریم که برای حالت اشتغالی که مجلس تصویب کرد که جانبازان شاغل نباید قطع بشه.
از من قطع کردند دیوان عدالت اداری شکایت کردم حکم دادند در صلاحیت کمیسیون ماده 16 است. کمیسیون ماده 16 هم که زیر نظر بنیاده.
کجای دنیا این همه ظلم وجود داره. اون هم برای افرادی که سلامتی خودشون را برای میز نرم امثال شهیدی از دست داده اند.
سلام ، آقای بازنشسته عزیز ابتدا مطلب را بخوانید بعد اظهار نظر کنید و راهی برای حل مشکل بنده ارایه کنید. دوم هدف از بازگویی این مطالب بیان مشکلات ایثارگران و اظهار همدردی است که هرچه برنامه ریزی کنیم متاسفانه تورم و تروریستهای اقتصادی جلوتر از ما حرکت می کنند.

عرض کردم وام گرفتم تا آورده یکصد میلیونی را تامین کنم و بوسیله وام مسکن بنیاد خانه بخرم لذا وقتی خانه نخریدم چطور وام مسکن بنیاد را دریافت کردم؟
حالا قسط وام که برای تهیه آورده گرفتم یک میلیون و سیصد هزار تومن و اجاره خانه یک میلیون و پانصد و هزار تومن جمعا دو میلیون و هشتصد هزار تومن تمامی حقوق فروردین را پرداخت کردم و امروز که سوم اردیبهشت است برای هزینه داروهایم ماندم اگر می توانستم خانه بخرم فقط قسط وام را پرداخت میکردم لذا برنامه ریزی به بن بست خورد البته از مدیریت محترم فاش نیوز تشکر میکنیم که میتوانیم گوشه ای درد دلهای بیکران را با همجنسان خودمان بازگو کنیم اما نمیخواهیم برای بازگویی مشکلاتمان محاکمه شویم و باری به بارهای زندگی اضافه کنیم.
سوم بسیاری از ایثارگران همین مشکلات را دارند یعنی اول برج تمام حقوقشان را برای اقساط و انواع بدهی پرداخت می کنند و سرتناسر ماه باید صبر و تحمل کنند لذا چنانچه مسئولان هم نگویند مردم صبر و تحمل کنند شش سال است که در حال صبر و تحمل هستیم.

گفتند دولت قبل مملکت را خراب کرد و تورم را به 30 درصد و دلار را به 3 هزار تومن رساند امروز که تورم کیلومتر بریده و غیر قابل محاسبه شده و ارزش پول ملی بقول خودشان 4 صفر کم شده و مذاکره با آمریکا باعث شده مردم به فلاکت افتادند هیچکس نمیگوید مملکت خراب شد و از تورم و ارزش دلار و معیشت مردم حرف و حدیت و خبری نیست.
اینها گوشه ای از سیاست بازی و تحزب است که بجای اینکه احزاب بدنبال رقابت برای رفاه مردم و پیشرفت کشور باشند اینطور فقط به فکر منافع جناحی هستند فلذا چنانچه سیاست بازی نبود با درآمدهای نجومی که بیش از 10 برابر دولت قبل شده چرا وضعیت مملکت و مردم اینطور خراب شده است؟ در کجای دنیا امکان دارد ظرف یک ماه قیمت مسکن دو برابر و بیشتر شود مگر بقول کارشناسان که از سوء مدیریت و بی کفایتی باشد.
امام راحل (ره) فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود اما همگی بخوبی میدانیم منظور از سپاه جسم و کالبد ولایت فقیه و ولایت فقیه روح دین و ایمان در وجود مسلمانان شیعه است لذا در پاسخ به فرمایش امام راحل (ره) میگوییم اگر ولایت نبود جنگ سوم جهانی دنیا را نابود کرده بود و امروز تمامی دنیا نبود.
با سلام دوست عزیز حق باشماست بنده اشتباه متوجه شدم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi