شناسه خبر : 65381
چهارشنبه 28 فروردين 1398 , 15:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اکثر رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان در کرمانشاه را فعال می‌کنیم

فاش نیوز - عزت‌الله پرنیان پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه، اصلی‌ترین هدف خود در چهار سال پیش‌رو را فعال کردن اکثر رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان در استان عنوان کرد.

رئیس جدید هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه ادامه داد: در یک برنامه بلند مدت به دنبال استعداد‌یابی و فعال‌سازی تمامی رشته‌های جانبازان و معلولان در استان کرمانشاه هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون شهرستان‌های استان کرمانشاه در عرصه استعدادیابی و پرورش قهرمانان موفق عمل می‌کنند، اما با یک برنامه‌ریزی کامل به‌دنبال فعال کردن بیش از پیش تمامی شهرستان‌های استان هستیم.

اکثر رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان در کرمانشاه را فعال می‌کنیم

پرنیان بزرگترین مانع برنامه‌ریزی و رشد هیأت جانبازان و معلولان استان را بحث مالی عنوان کرد و یادآور شد: همه ما می‌دانیم جانبازان و معلولان در راستایی جذب، برنامه‌ریزی و معرفی به عرصه‌های جهانی نیازمند حمایت بیشتری هستند و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا بودجه کافی برای تحقق برنامه‌های هیأت را جذب کنیم.

گفتنی است، مجمع انتخاباتی هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه با حضور رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان ومسؤولان اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه، اعضای مجمع و 2 کاندیدا در سالن شهید هادیان مجتمع ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد.

در این مجمع گودرز فهیمی و عزت‌اله پرنیان به رقابت پرداختند و در نهایت پرنیان رئیس اسبق هیأت جانبازان و معلولان با کسب 12 رای در مقابل پنج رای فهیمی یک‌بار دیگر سکاندار هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi