شناسه خبر : 65386
پنجشنبه 29 فروردين 1398 , 08:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید عزت‌الله شعبانلو: حجاب برنده‌ ترین سلاح

شهید عزت‌الله شعبانلو: حجاب برنده‌ ترین سلاح است

شهید عزت‌الله شعبانلو در وصیت‌نامه خود عنوان کرد: برنده‌ ترین سلاح برای تو ای خواهر، حفظ حجاب توست؛ امیدوارم شما به پیروزی از حضرت زینب کبری (س) دستورات و فرامین قرآن را اجرا کنید.

493/ شهید عزت‌الله شعبانلو: حجاب برنده‌ترین سلاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید عزت‌الله شعبانلو

شهید عزت‌الله شعبانلو در تاریخ 10 فروردین سال 39 در شهر ملایر چشم به جهان گشود. وی در زمان جنک به عنوان پاسدار از طرف سپاه به جبهه اعزام شد و در تاریخ نهم مرداد سال 66 در کشور عربستان در شهر مکه بر اثر اصابت گلوله به سینه در حادثه مکه به شهادت رسید. اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای شهر همدان آرام گرفته است.

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

به نام الله، یگانه پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام و درود بر حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حق آن حضرت امام عزیز و با درود بر شهیدان گلگون‌کفن انقلاب خونین اسلام و با درود بر امت همیشه بیدار و هوشیار و قهرمان امام امت.

اینجانب عزت‌الله شعبانلو فرزند محمد تقی اولاد به یگانگی شهادت می‌دهم و به رسولی پیامبر(ص) و به جانشینی حضرت علی(ع) و یازده امام معصوم شهادت می‌دهم.

امت شهیدپرور عزیز امام، اینک که دشمنان اسلام دست به دست هم داده‌اند که اسلام عزیز را از بین ببرند. بر ماست که به یاری اسلام و قرآن بشتابیم و نگذاریم که دین رسول خدا که خون‌های بسیاری به پای آن ریخته شده است را از بین ببرند؛ اباعبدالله الحسین(ع) می‌فرماید: اگر دین جدم رسول خدا با ریخته شدن خون من باقی می‌ماند پس ای شمشیرها بر من فرود آیید.

اینک که موقع جانبازی و یاری حسین(ع) رسیده است من با کاروانی عاشق که سراپای وجودشان را شوق و شوق لقاءالله فرا گرفته است و با ایمان و اخلاص به فرمان امام خویش به راه افتاد‌ه‌اند تا دشمنان اسلام عزیز را از بین ببرند. اینان انسان را یاد علی اکبر قاسم و عباس می‌اندازد که چگونه به یاری مولای خویش شتافتند و مردانه جان شیرین خود را هدیه کردند و ببینید که چگونه در انتظار فرمان امام خویش نشسته‌اند من یقین دارم که باید کشته شویم تا دیگر رقیه‌ای در خرابه نماند.

ای پدر و مادر عزیزم مرا ببخشید که نتوانستم حق شما را ادا کنم و جبران زحمات شما را نمایم مرا عفو نمایید که انشاءالله خداوند شما را با حضرت امام حسین(ع) و زینت محشور کند. ای خواهران عزیز از شما می‌خواهم پیام این حقیر را به دل و جان بپذیرید، اینک برنده‌ترین سلاح برای تو ای خواهر حفظ حجاب توست، امیدوارم شما به پیروزی از حضرت زینب کبری(س) دستورات و فرامین قرآن را اجرا کنید.

از خواهران خودم نیز می‌خواهم با حفظ حجاب خودمشتی محکم بر دهان منافقین بکوبند و همیشه به فرامین و رهنمودهای امام امت گوش فرا دهند و بر آن جامه عمل بپوشانند.

امیدوارم که از کشته شدن من هیچ‌گونه ناراحتی به خود راه ندهید که من به این راه خوشم، از برادران عزیزم می‌خواهم مرا حلال کنند و به رهنمودهای امام عزیز عمل کنند برای من از اقوام دوستان آشنایان حلالیت بطلبید

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi