شناسه خبر : 65390
پنجشنبه 29 فروردين 1398 , 08:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«اسوه خوبان» روایتی از تخریب‌چی لشکر ۳۱ عاشورا

معاون ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به کتاب «اسوه خوبان» گفت: این کتاب روایتی از شهید جوادی تخریب‌چی لشکر ۳۱ عاشورا است.
 

«اسوه خوبان» روایتی از تخریب‌چی لشکر ۳۱ عاشورا

«رضا قلی‌زاده» معاون ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز اظهار داشت: کتاب اسوه خوبان روایتی از شهید اکبر جوادی، فرمانده گردان تخریب لشکر 31 عاشوراست که به اهتمام محمدباقر بهادری در سال 1392 به چاپ رسیده است.

وی عنوان کرد: این کتاب در 4 فصل و یک مقدمه از زندگینامه و خاطرات خانواده و همرزمان شهید جوادی سخن می‌گوید؛ مروری بر زندگی، توصیف اخلاقیات، وصیت‌نامه و نمایش تصویر، سرفصل‌های آن را تشکیل می‌دهد.

معاون ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: این مختصر، سخن از ویژگی‌های گردان تخریب و بچه‌های بی‌مثال و فرمانده نیک خصالش می‌باشد که ثروتشان سیم بر، انبردست، پیچ گوشتی و ... بوده است.

وی افزود: همچنین در این کتاب از  کسانی که وسط میدان‌های مین، کانال‌های پراز سیم‌های خاردار و تله‌های انفجاری، جانشان را در طبق اخلاص می‌گذاشتند، یاد شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi