شناسه خبر : 65398
پنجشنبه 29 فروردين 1398 , 14:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقدام شگفت‌انگیز آیت‌الله سبحانی برای سیل‌زدگان

 
آیت‌الله جعفر سبحانی مرجع شیعه و یکی از بزرگترین متکلمین عصر حاضر، منزل خود را فروخته و پول آن را به سیل‌زدگان اهدا کردند.

با وقوع سیل سهمگین در ایران گروه بزرگی از طلاب به دستور مراجع به مناطق سیل‌زده شتافته و اقدام به کمک‌رسانی کردند. 

در همین خصوص مراجع به انحای مختلف با اختصاص دادن سهم امام، خمس و ... به سیل‌زدگان کمک کردند؛ در آخرین اقدام آیت‌الله جعفر سبحانی مرجع شیعه و یکی از بزرگترین متکلمین عصر حاضر، منزل خود را فروخته و پول آن را به سیل‌زدگان اهدا کردند.

فرشاد مهدی‌پور مدیرمسئول روزنامه صبح نو در این خصوص نوشت: آیت‌الله جعفر سبحانی از اقطاب حکمت و کلام شیعی، خانه خود را فروخته و پول آن‌را به سیل‌زدگان اهدا کرده است؛ اینجا ایران است، قلب تپنده همدلی.


مرجع شیعیان منزلش را فروخت و به سیل‌زدگان اهدا کرد!


در همین باره «حجت‌الاسلام‌ ربانی» رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: آیت الله سبحانی یک برگ چک‌بانکی به من دادند و گفتند «من خانه‌ای قدیمی داشتم، آن را فروختم و کمی از پول آن را در جایی هزینه کردم و مابقی را به شما می‌دهم تا به سیل‌زدگان بدهید. البته سلام مخصوص من را نیز به آن‌ها برسانید».

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi