شناسه خبر : 65449
دوشنبه 02 ارديبهشت 1398 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تبریک مسئولین به فرمانده جدید سپاه پاسداران

انتصاب جنابعالی به سمت «فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له و قابلیت‌های سرشار آن برادر مومن انقلابی و ولایتمدار است را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

تبریک رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به سرلشکر سلامیدر پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران، سرلشکر باقری زییس ستاد کل نیروهای مسلح، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و علی شمخانی دبیر شواریعالی امنیت ملی در پیام های جداگانه ای این انتصاب را تبریک گفتند.

متن این پیام ها به این شرح است:

سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت، این انتصاب را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار برادر حسین سلامی

با سلام و تحیات

انتصاب جنابعالی به سمت «فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له و قابلیت‌های سرشار آن برادر مومن انقلابی و ولایتمدار است را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک تعهد، توانمندی‌ها و شایستگی‌های ناشی از سال‌ها نقش آفرینی‌های سترگ و موثر در مدیریت‌های کلان و مسئولیت‌های گوناگون در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه یک دهه تصدی موفق جانشینی فرمانده کل، همراه با تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس و برخورداری از زیور خلاقیت و ابتکار؛ پشتوانه مطمئن و تعیین کننده‌ای در فراهم سازی بستر‌های تحقق انتظارات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) از جنابعالی در «ارتقای توانمندی‌های همه جانبه و آمادگی در همه بخش‌ها و نیز تقویت گوهر درونی سپاه یعنی تقوا و بصیرت و همچنین گسترش مدیریت‌های برخوردار از بنیه معنوی در توانایی‌های کارشناسی واعتلا فرهنگی و ... برداشتن گام‌های بلند به سوی تکامل» و تعمیق هم افزایی با سایر نیرو‌های مسلح در پیشبرد راهبرد‌های دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با به شمار می‌رود.

توفیق روز افزون جنابعالی در این جایگاه خطیر و راهبردی را تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

*

ظریف انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفتمحمدجواد ظریف وزیر امور خارجه هم با انتشار پیامی، این انتصاب را به سرلشکر سلامی تبریک گفت.

در متن پیام ظریف آمده است:

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

با سلام و تحیت؛

انتصاب جنابعالی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز فرخنده نیمه شعبان تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای شما در این مسئولیت بزرگ آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

*

شمخانی به سردار سلامی تبریک گفتدریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز در پیامی انتصاب سردار سلامی به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به وی تبریک گفت.

متن پیام دبیر شورای عالی امنیت ملی به شرح ذیل است:

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بی شک حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جنابعالی و واگذاری این مسئولیت خطیر و راهبردی، نشأت گرفته از تقوی،مشی جهادی و انقلابی ،دانش و تجربیات موفق شما در عرصه های مختلف مدیریتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است و می تواند به عنوان سرمایه ای ارزنده مسیر تعالی مستمر نهاد مقدس سپاه را، پرشتاب تر کند.

امید است به برکت روز میلاد مولایمان حضرت ولی عصر (عج) این انتصاب شایسته منشاء برکت و خیر کثیر برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و کشور عزیزمان، ایران پرافتخار باشد.

نماینده مقام معظم رهبری ودبیر شورای عالی امنیت ملی

دریابان علی شمخانی

 

منبع: http://defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi