شناسه خبر : 65452
دوشنبه 02 ارديبهشت 1398 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور از

حضور گروه جهادی ایثارگران بدون مرز در مناطق سیل زده خوزستان

توزیع برخی از اقلام و کمک های اهدایی خیرین، و همچنین سرکشی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مناطق سیل زده، در برخی از روستاهای سیل زده خوزستان که...

فاش نیوز - گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر به منظور خدمات رسانی و توزیع برخی از اقلام و کمک های اهدایی خیرین، و همچنین سرکشی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مناطق سیل زده، در برخی از روستاهای سیل زده خوزستان که استان بوشهر به عنوان معین آن انتخاب شده، حضور یافتند.

برپایه این گزارش، گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر به منظور خدمات رسانی و توزیع برخی از اقلام و کمک های اهدایی خیرین، بررسی میدانی وشناسایی خانوار های روستایی که بیش ترین آسیبب را از سیل اخیر متحمل شده اند، هدفمند کردن  کمک های جمع آوری شده، اجرای برنامه های شاد و فرهنگی برای کودکان و همچنین دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مناطق سیل زده، در برخی از روستاهای سیل زده خوزستان که استان بوشهر به عنوان معین آن انتخاب شده، از جمله در شهرستان باوی و همچنین شهر سوسنگرد و کمپ های موقت برپاشده دراین مناطق حضور یافتند و ضمن بررسی نیازهای ضروری، برخی از اقلام را بین کودکان  تعدادی ازاین روستاها توزیع کردند.

دیدار با خانواده شهیدان والامقام «حمدان عنافچه» مستقر در کمپ موقت در حاشیه شهر ملاثانی و شهید «سید طاهر مشعشعی» در روستاهای منصوریه 1 از توابع دهستان عنافچه و حضور در منزل خانواده جانباز عروج کرده، «حمید آشوری نژاد» در حاشیه شهر ملاثانی که سیل اخیر بخشی از دیوار های منزل ایشان را تخریب کرده بود از دیگر برنامه های پیش بینی شده گروه بود.

در این دیدار ها که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باوی صورت پذیرفت، مشکلاتی از طرف این 3 خانواده بزرگوار ایثارگر مطرح شد که مقرر گردید موارد مطروحه از طرف رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باوی پیگیری گردد.

در پایان این دیدار ها نیز لوح تقدیر و هدایایی از طرف گروه جهادی تقدیم خانواده این عزیزان شد و از صبر و استقامت این 3 خانواده محترم تجلیل به عمل آمد.

از دیگر برنامه های پیش بینی شده حضور در مناطق سیل زده شهرستان سوسنگرد و کمپ موقت اسکان اهالی روستای سیل زده بنده در حاشیه شهر سوسنگرد بود که پس از طی مناطق آب گرفته با قایق صورت پذیرفت، اجرای برنامه های شاد و فرهنگی و مسابقه برای حدود 60 کودک ساکن در این کمپ موقت و اهدای اقلام و جوایز از برنامه هایی بود که با حضور حاج آقا گل محمدی، امام جماعت مسجد آذربایجانی های مقیم بوشهر و حاج آقا حیدری انجام گردید و لحظات شادی را هر چند کوتاه برای کودکان این کمپ موقت و خانواده آنان رقم زد.

حسن ختام این سفر معنوی، حضور در یادمان شهدای هویزه بود که اعضای گروه با قرائت فاتحه بر سر مزار مطهر آنان، نسبت به این شهدای والامقام ادای احترام کردند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi