شناسه خبر : 65462
دوشنبه 02 ارديبهشت 1398 , 11:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مطالبات سال ۹۶ خانواده های ایثارگران باقی مانده

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در حاضر تنها مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران در سال 96 باقی مانده و دیگر مطالبات با تلاش بنیاد شهید پرداخت شده است.

منصور میرمرادی افزود: بر اساس اقداماتی که بنیاد شهید در دولت یازدهم و دوازدهم انجام داده است، سه هزار و 800 میلیارد تومان از مطالبات خانواده های شهدا و جانبازان که از سال های قبل باقی مانده بود، به آنان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: این مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران از سال 86 به بعد باقی مانده بود که تا سال 1394 این مطالبات به خانواده های آنان پرداخت شده است.
میرمرادی با بیان اینکه تلاش بنیادشهید پرداخت تمام مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران است؛ ادامه داد: همچنین مطالبات سال 95 خانواده های شهدا و ایثارگران که مبلغ 400 میلیارد تومان بود، زمینه پرداخت آن به این خانواده ها فراهم شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امیدواریم در آینده نسبت به پرداخت مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران اقدام شود تا موجب رضایت بیشتر این خانواده ها شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیشتر اعلام کرده بود مطالبات سال‌های 1393 و 1394 خانواده های شهدا و ایثارگران پرداخت شده که مجموع معوقات و مطالبات پرداخت شده در دولت یازدهم بیش از پنج هزار میلیارد تومان بوده است، البته میزان مطالبات خانواده های شهدا را 600 میلیارد تومان عنوان کرده بود.

وی اظهار داشت: در ادامه پرداخت معوقات خانواده های معظم شهدا که در دولت یازدهم اجرایی شد، پرداخت مطالبات سال 1395 خانواده های معظم شهدا در 20 استان کشور از نیمه شهریور ماه سال 96 آغاز و تا پایان همان سال پرداخت شد.

بر اساس آمار بنیاد شهید، تعداد جانبازان زیر 25 درصد 331 هزار و 555 نفر، جانبازان 25 درصد و بالاتر 233 هزار و 267 نفر، جانبازان 50 تا 69 درصد 25 هزار و 481 و جانبازان بالای 70 درصد حدود 9 هزار و 688 نفر است؛ ضمن اینکه حدود هفت هزار جانباز اعصاب و روان شدید در کشور بسر می برند. همچنین حدود 230 هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.
اجتمام* 7268*1834

منبع: ایرنا
اینستاگرام
همش فقط دروغ.. برای ما سال 95 بوده هنوز یه ریال هم بهمون ندادن.. پیگیری هم میکنیم میگن دیگه بودجه نیست.. دیگم با این وضع فکر نکنک به کسی پول بدن اینا..فقط هی اینارو میگن که مردم علیه ما جبهه بگیرن
ما جانبازان خواهان انحلال بنیاد بدلیل عملکرد بد در عدم اجرای قانون حداقل حقوق جانبازان معسر مضطر هستیم ساتا 600ت فروردین به ما صدقه داد
با سلام
اگه زمینه پرداخت مطالبات سال ۹۵ فراهم شده چرا پرداخت نمیشه و یا حداقل تاریخ پرداخت رو اعلام نمیکنن؟؟ پس قرار نیست به این زودی پرداخت بشه و این یه شعاره....
جناب اقای مرادی فرمودند مطالبات سال ۹۵ در ۲۰ استان پرداخت شده ولی اعلام نکردند که به صورت کامل حتی در این استان ها پرداخت نشده... به دلیل نداشتن یه آمار دقیق و جامع ، تعدادی از خانواده ها هم در این استان ها از قلم افتادن و ریالی دریافت نکردند، مثل تعدادی از خانواده شهدا در شهرستان های استان تهران .
جالبه زمانی هم که پیگیر مطالبات بعد از گذشت دو سه سال میشیم راحت میگن به دولت ربط داره!!! نمیدونم پس بنیاد این وسط چه نقشی داره!
درد زیاده ولی دیگه گوشه شنوایی نیست.
مانده مرخصی ذخیره شهدا سال ۹۲ و ۹۳ هنوز پرداخت نشده!!!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi