شناسه خبر : 65463
دوشنبه 02 ارديبهشت 1398 , 11:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر جانباز دفاع مقدس در باغملک

پیکر جانباز دفاع مقدس در باغملک تشییع شد

باغملک - ایرنا - پیکر مطهر حجت الاسلام سید قاسم موسوی جانباز دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان وامام جمعه اهواز، آیت الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در باغملک تشییع شد.

به گزارش ایرنا آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری عصر یک شنبه در آیین تشییع و تدفین این جانباز دفاع مقدس در باغملک گفت: مرحوم موسوی انسانی عالم و عامل و مجاهدی خدا ترس و مومنی مردمی بود که همواره برای رفع مشکلات مردم تلاش می کرد.
وی ضمن تقریر روایتی از امام علی علیه السلام که بر بالین عمار یاسر بیان کرده بود افزود: ای مرگ تو تمام دوستان مرا می شناسی گویا یک راهنمای بصیر آنان را به تو نشان می دهد .
آیت الله موسوی جزایری در پایان ضمن اشاره به میلاد حضرت ولیعصر (عج) یادآور شد: امیدواریم پرورگار این سید جلیل القدر را در زمره یاران محشور با حضرت عصر«عج» قرار دهد.
گفتنی است مرحوم حجت الاسلام سید قاسم موسوی در سال های آخر دهه شصت به مدت 5 سال رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ایذه بود و سابقه نامزدی ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی را داشت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi