شناسه خبر : 65471
دوشنبه 02 ارديبهشت 1398 , 14:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تایید مصوبه یک مقطع تحصیلی به ایثارگران از سوی شورای نگهبان

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تایید مصوبه مجلس در خصوص اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به ایثارگران در شورای نگهبان خبر داد.

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تایید مصوبه مجلس در خصوص اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به ایثارگران در شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش خرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر تایید مصوبه ایثارگری مجلس از سوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: طرح اختصاص یک مقطع تحصیلی چهارشنبه گذشته در شورای نگهبان مطرح و به تایید اعضای آن رسید و پس از آنبه مجلس شورای اسلامی برای ابلاغ به دولت ارسال شد.

وی افزود: بر اساس ماده 88 قانون برنماه ششم توسعه کشور، رزمندگانی که دارای حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل هستند می توانند از طرح اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار باشند.

همچنین بر اساس این مصوبه، دیپلم، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد برای ایثارگران به عنوان یک مقطع تحصیلی بالاتر محاسبه و از لحاظ فرهنگی، اقتصادی و اداری مزایایی در سیستم اداری کشور به آنها تعلق خواهد گرفت.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم در خصوص احتمال اجرایی نشدن این مصوبه از سوی دولت توضیح داد: پس از تایید شورای نگهبان و ابلاغ آن از سوی مجلس شورای اسلامی، بر اساس قانون همه دستگاه های دولتی موظف به اجرای قانون هستند.

وی یاداور شد: در نشست مشترک ایثارگران با رئیس مجلس شورای اسلامی مقرر شد قوانین مصوب مجلس که از سوی دولت معطل مانده است مورد بررسی و اجرایی شدن آنها از سوی دستگاه اجرایی مطالبه شود.

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی در پایان تاکید کرد: در صورت اجرایی نشدن این مصوبه از سوی دستگاههای ذیربط، ایثارگران عزیز تخلف در قانون را به فراکسیون ایثارگران برای پیگیری و برخورد با متخلف اطلاع دهند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام وتشکر از حاج آقا نوروزی اکثر رزمندگان بسیجی طی سه ماه گذشته که مایل به ادامه خدمت ۳۵ سال بودن بازنشسته کردن ایا بهتر نبوده تا تکلیف مشخص نشده واستفساریه دستور کار مجلس بوده بازنشستمان نمی کردن ما به شما وقانون تصویب شده شما اعتماد کردیم از مسئولین محترم واز رئیس جمهور استدعا داریم این ظلم وتبعیض وناعدالتی در حق رز مندگان بسیجی نکنن وما راباز گردانن ودوباره منتظر وشکایت به دیوان عدالت اداری سرگران ومضطرب نکنن وحقمار مندگان بسیجی بعد سی سال این نبوده
با سلام و احترام
از جناب آقای دکتر نوروزی، نماینده عزیز و مردمی که اهل حرف نیست، ولی اهل عمل است بسیار سپاس گزاریم . خدا قوت اجرتان با خدا
جناب آقای دکترنوروزی بیایید تا دیر نشده دو طرح دیگر هم به مجلس ارائه بدهید و آنها به تصویب برسانید و همه ایثارگران را خوشحال کنید :
- طرح تبدیل بنیاد شهیدو امور ایثارگران به وزارتخانه
- طرح تسری امتیازات جانبازان 25% به جانبازان زیر25%
حاج آقا نوروزی سلام و خسته نباشید . لطفا موضوع ماموریت تحصیلی فرزندان جانبازان را فراموش نکنید .ممنون
اقای نوروزی پس ماموریت آموزشی فرزندان جانباز چی شد. چرا کمترین ارزشی قائل نیستی. چرا وعده دروغ می‌دهی
جناب نوروزی قول داده بودند بعد از طرح یک مقطع بالاتر رزمندگان طرح ماموریت آموزشی فرزندان جانباز را در مجلس مطرح کنند اما بعد از گذشت ۹ ماه هنوز اتفاقی نیفتاده و روز به روز مشکلات فرزندان جانباز بیشتر میشود.امیدوارم رییس فراکسیون ایثارگران به دغدغه این روزهای جمع زیادی از فرزندان جانباز هم فکر کنند
با سلام خدمت فاش نیوز و ریس فراکسیون ایثارگران
اقای دکتر نوروزی قول دادن بعد استفساریه رزمندگان، پیگیر ماموریت اموزشی ف.ج بیست و پنج درصد و بالاتر بشن. اقای دکتر امیدواریم سر قولتون باشید. بیش از چند ماهه از مشکل فرزندان جانباز با ماموریت اموزشی میگذره.....ما رو هم دریابید.
سلام
ای کاش مرد عمل بودین.جناب آقای دکتر نوروزی از روزی که قول حل مشکل ماموریت آموزشی فرزندان جانباز رو دادین ۷ ماه میگذره وما ۸ ماهه که با مشکلات بسیار درگیریم.جانب انصاف رو رعایت کنید عادل باشین طرح ما مهمتر یا ممنوعیت اپل!!!!!!
سلام
چرا طرح تحریم موبایل سریع به مجلس میره اما طرح ماموریت آموزشی فرزندان جانباز بعد از چندین ماه به هیچ سرانجامی نمیرسه؟
یعنی فرزندان جانباز اندازه یه تلفن همراه ارزش ندارن؟ یا اینکه همش ریا کاری و سیاه بازیه؟
آقای نوروزی گفته بودند بعد از یک مقطع بالاتر ایثارگران ماموریت آموزشی رو مطرح میکنند اما هنوز بعد از ۹ ماه هیچ اتفاقی نیفتاده و دنبال تحریم اپل هستند جای تأسف داره از این نماینده ها
از همه نمایندگان محترم که به این مصوبه رای دادند ، همه انهایی که پیگیری کردند و نویسنده طرح بسیار متشکریم
جناب آقای نوروزی
ریاست محترم فراکسیون ایثارگران
بنا بر وعده های جنابعالی،مقرر شده بود طرح ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر توسط جنابعالی در مجلس و کمیسیون های مربوطه پیگیری شود. ولی گویا این مهم و زندگی و حواشی ۵۰هزار نفر از فرزندان ایثارگران این مرز و بوم به فراموشی سپرده شده و متاسفانه طرح تحریم شرکت آیفون کمتر از یک ماه به صحن مجلس میره و طرح ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان بعد از هشت ماه هیچ خبر واضحی براش وجود نداره
یه محصول موبایل از اتفاقی که برای زندگی حدود پنجاه هزار نفر از فرزندان ایثارگران که در جنگ علیه تزویر و نفاق و اسلام شرکت کرده اند و از جان خودشون مایه گذاشتن و جانباز شدن، افتاده مهم تره!
زندگی و مسائل ناشی از لغو ماموریت آموزشی پس از ورود به دانشگاه هایی در غیر محل سکونت و کار ، ما را دچار مشکلات غیر قابل تصوری نموده.
حاج آقای نوروزی حداقل انتظار از شما اینست که به وعده هایی که در رسانه ها بابت ماموریت آموزشی و سایر موارد بیان نموده اید عمل نمایید.
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ
باشد همه شامل رحمت الهی شویم و به آیات قرآن کریم که روشنگر زندگی مان می باشد عمل کنیم
آقای نوروزی خبر دارید اواخر فروردین ساتا به جانبازان معسر 600 ت صدقه داد بنیاد شهید را منحل کنید و جانبازان را به ارتش و سپاه ارجاع دهید
جناب آقای نوروزی
ریاست محترم فراکسیون ایثارگران

بنا بر وعده های جنابعالی،مقرر شده بود طرح ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر توسط جنابعالی در مجلس و کمیسیون های مربوطه پیگیری شود. ولی گویا این مهم و زندگی و حواشی ۵۰هزار نفر از فرزندان ایثارگران این مرز و بوم به فراموشی سپرده شده و متاسفانه طرح تحریم شرکت آیفون کمتر از یکماه به صحن مجلس میره و طرح ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان بعد از هشت ماه هیچ خبر واضحی براش وجود نداره
یه محصول موبایل از اتفاقی که برای زندگی حدود پنجاه هزار نفر از فرزندان ایثارگران که در جنگ علیه تزویر و نفاق و اسلام شرکت کرده اند و از جان خودشون مایه گذاشتن و جانباز شدن، افتاده مهم تره!
زندگی و مسائل ناشی از لغو ماموریت آموزشی پس از ورود به دانشگاه هایی در غیر محل سکونت و کار ، ما را دچار مشکلات غیر قابل تصوری نموده.
حاج آقای نوروزی حداقل انتظار از شما این ست که به وعده هایی که در رسانه ها بابت ماموریت آموزشی و سایر موارد بیان نموده اید عمل نمایید.
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ
باشد همه شامل رحمت الهی شویم و به آیات قرآن کریم که روشنگر زندگی مان می باشد عمل کنیم
جرا برادران شهدا از یک مقطع تحصیلی استفاده نکند چرا برادران شهدا مظلوم واقع شد است
سلام حاج آقا خبری هم به رزمندگان که مورد بی حرمتی قرار گرفتن استفساریه دستور کار بوده اکثر رزمندگان بازنشسته کردن وماها منتظر ودر اضطراب میباشیم بدهید ومارا باز گردانید این تبعیض وظلم قابل بخشش نیست مارزمندگان امیدمان به شنا بزرگوار میباشد
باز هم بنده درخصوص بازنشستگان رزمنده شورای نگهبان چیزی نگفتند لطفا جواب بهند
با سلام وتشکر از پیگیریهای شما سروران گرامی لطفا پیگیری فرمایید هرچه سریعتر به هیئت دولت برای اجرا ابلاغ گردد . اززمان برنامه پنجساله ششم توسعه کشور(سال96)
سلام من پدر شهید هستم و متاسفانه والدین شهدا از بعضی امتیازات ایثارگران گرامی محرومند مانند : 1- داشتن سهمیه تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکترا ) 2- اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به ایثارگران 3- عودت به کار بازنشستکان ایثارگر مطالب فوق را تکرارا به مسولین گفته ام ولی متاسفانه اقدامی از طرف انان و دیگران انجام نشده است.به بزرگوارانی گفته ام مانند : 1- رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی 2 -اقای جاسمی نماینده کرمانشاه 3 - فرهاد تجری نماینده مردم قصر شیرین
با سلام
احتراماً از اقایان بپرسید زمان جنگ روز و ماه و سال مطرح نبود ولی الان مطرح است پس بفرمائید رزمندگانی که کمتر از 6 ماه حالا به هر دلیلی جزء این جامعه نیستندوکار انها هیچ ارزشی ندارد.واین افراد هیچ حقی ندارند ایا این حق خوری حساب نمی شود .
به نظر بنده باید این رزمندگان همگی دست به دست هم بدهند وجهت اعاده حق خود وخانوادشان که اغلب عوارض متعدد جنگ را یدک میکشند کاری انجام دهند این افراد هم جهت همین آب وخاک پا به پای همگان بوده اند این ظلم است حالا از بقیه جدا شوند و کاری برای این عزیزان انجام نگیرد و هرگز اسمی از آنها برده نشود.
باسلام تشکر از حاج آقا نوروزی وهمه عزیزانی که برای به تصویب رسیدن استفسا ریه تلاش کردن هر جند دیر شده واکثر رزمندگان طی سه ماه گذشته باز نشسته کر دن از حاج آقا نوروزی استدعا داریم پیگیر باشن واز دولت محترم بخواهند که دوباره اجرا کنه ومارزمندگان داوطلب بسبجی رامورد کم لطفی وظلم تبعیض گذاشتن عادلانه نمی باشد ومارا باز گردانن ودوبار منتظر وشکایت به دیوان عدالت سرگران ومضطرب نگنن وحق مارزمندگان این نبود تکلیف مشخص نشده بود این ظلم وتبعیض در حق ما کردن
جناب اقای دکتر نوروزی طرح ادامه ماموریت اموزشی را برای انهایی که از قبل مجوز داشته اند بنویسید ، حتما تصویب میشه
ولی به صورت کلی برای همیشه تایید نخواهد و زحمت شما زیاد میشه و از سوی دیگر مانعی خواهد شد برای استخدام و بکار گیری ایثارگران
سلام اگرجانبازی از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر استفاده کرده باشد جال به خاطر حضور او در جبهه با شرایط این مصوبه یعنی شش ماه وبالاتر آیا می تواند ازاین مزایا برای یک مدرک تحصیلی بالاتر دیگر استفاده کند درجایی نوشته بود که دیوان عدالت اداری گفته بودکه ایثارگران برای استفاده توامان از مزایای ایثارگری در لایحه خدمات رسانی هیچ منعی ندارند وقانون مشکلی در این مورد ندارد؟
چه فایده ؟ بیشتر رزمندگان بازنشسته هستند و این قانون شامل حال آنان نمی شود. این مجلس هم اعصاب ما را خراب کرده است.بعد از بازنشستگی جانبازی گرفتم ارتقا تحصیلی ندادند و حالا هم سوابق رزمندگی در این مورد بدرد مان نمی خورد. چی میشد می گفتید شامل بازنشستگان هم می شود.
سلام خدمت ایثارگان عزیز و کارکنان خدوم فاش بنده شاغل آبفا هستم یک مقطع بالاتر را به بهانه عدم همخوانی مدرک با شغل مورد تصدی برام حکم نزدن باید چطور پیگیری کنم یک کارشناس اداری راهنمایی فرماید چون فوق دیپلمم باکارشناسی تفاوت بسیار حقوق داردباتشکر
با سلا م بحضور برادر زحمتکش وایثار گر جناب نوروزی
خواستم در مورد کاهشی بودن حقوق بازنشستگان کشوری که از طریق حالت اشتغال کارافتاده شده ا ند وبندهایی از حقوقشان قطع شده ودریافتی انان پایین است راه کاری ارایه فرمایید.
وخیل زیادی از جانبازان مشمول این قانو شدند وبه دلیل ناتوانی در کار از مزایایی محروم شدند .
باتشکر بازنشته کشوری تبصره 6....آ.پ
سلام لطفا جواب بدین رزمتدگانی که قانون ی مقطع برایشان اجرا شده بود لغو نمودن واکثر رزمندگان بسیجی بهمن واسفند ۹۷ بازنشسته کردن مایل به ادامه خدمت ۳۵ سال بودن حالا با تصویب دوباره میتوانن باز گردن ایا حق رز مندگان بعد سی سال این بوده قانون واضع وروش ایراد بگیرن و استفساریه دستور کار مجلس بوده این ناعدالتی در حق ما بکنن مارا بازنشسته کنن واگر باز نگردانن این ظلم وتبعیض تاریخی قابل بخشش نیست رزمنده بسیجی داوطلب
به کسانی که این بی عدالتی در حق ما رزمندگان بسیجی کردن وفانون به این واضح وروشن ایراد گرفتن وماها مارو منتظر ودراضطراب قرار دادن وآخر هم اکثر اطی سه ماه گذشته بازنشسته کردن وحالا برای بار دوم مورد تایید قرار گرفته چه کسی مسئول این بی عدالتی وظلم وتبعیض در حق ما رزمندگان بسیجی بعد سی سال می باشد پس این بی عدالتی تاریخی در حق ما روا ندارید مارا باز گردانید ومارا آینه عبرت برای آیندگان نکنید خودتان داده بودین ما فقط به شما اعتماد کردیم وگرنه ارشد می گرفتیم و۳۵سال خدمت می کردیم وفریبمان دادین پس لطفا جبران کنید دوباره منتطر شکایت به دیوان عدالت اداری منتظر وسرگروانما ن نکنیید رزمنده بسیجی
از همه زحمات جناب اقای دکتر نوروزی و جناب اقای ملایی برادر عزیزم بی نهایت متشکریم
سلام لطفا چواب دهید تکلیف رزمندگان بسبجی که مورد بی عدالتی قرار گرفتن واکثرا بهمن واسفند ۹۷ بازنشسته کردن چه میشود ؟ مسئولین جان بلبمان کردین
سلام..تصویب این طرح یعنی اضافه شدن مبلغی به حقوق شاغلین...آیا بفکر افزایش کمک معیشت جانبازان غیرشاغل معسرکه ازساتاششصد هزار تومان میگیرند هم هستید..
جناب دکترنوروزی عزیز عاجزانه تقاضامندیم که تکلیف ماجانبازان زیر25درصدکه از ساتا ششصدهزارتوان میگیریم هم مشخص کنید که این مبلغ به اندازه کمک معیشت بنیادشود،یااینکه تبدیل بحقوق شود..
واینکه اجازه داشته باشیم که بیمه پرداخت کنیم..ماجانبازان معیشت بگیر ساتا چرانصف جانبازان معیشت بگیر بنیاد،،معیشت دریافت میکنیم..مگرچه فرقی بین جانبازباجانبازهست؟؟مثلا یک جانباز15درصدازساتاششصدمیگیردولی همین جانبازازبنیاددوبرابردریافت میکند..
تورابخدا ما را از این بلاتکلیفی نجات دهید..در میانسالی وناتوانی وبیماری وشرمندگی زندگی میکنیم..
ازکارشناس محترم فاش نیوزعاجزانه تقاضامندم که دراین باره توضیح دهیدکه آیااین تفاوت وجاهت قانونی دارد؟؟باسپاس..سایه مقام رهبری مستدام باد...
سلام اول دادین وبعد پس گرفتین واکثر رمندگان طی سه ماه گذشته بازنشسته کردین وخدمت صادقانه وآینده فرزندانمان را خراب کردین در واقع فریبمان دادین وگر نه ارشد می گرفیم و۳۵ سال خدمت می کردیم مارزمنگان بسیجی این ظلم وتبعیض که در حق ما کردین از کسانی که باعث این بی عدالتی شدن واگزارشان میکنیم به خدا
سلام آقای نوروز ی آیا مدانی اکثر رزمندگان طی سه ماه گذشته بازنشته کردن چرا عدالت در نطر نگرفتی وای کاش تلاش نمی کردی دوباره تصویب شود چون بیدالتی وتبعیص وظلم درحق حتی یک نفر قابل بخشش نیست از رئیس جمهور بخواهید این بی عدالتی در حق ما نکنن ومارا باز گردانن وگرنه ظلمی غیر قابا بخشش می باشد رزمنده داوطلب
با سلام ضمن تشکر از حاج اقای نوروزی با توجه به اینکه مقطع تحصیلی فقط در حقوق کارمندان تاثیر دارد و ایثارگران غیر کارمند ار ان استفاده نمیکنند و همچنین برای استفاده ار مزایای اجتماعی بهتر است از سوی یکی از دستگاههای مجاز مدرکی با عنوان افتخار یا ایثار که به غیر از کارهای علمی در سایر امور جامعه معتبر باشد به این عزیزان تحویل داده شود تا از عنوان مقطع بالاتر در جامعه استفاده نمایند مثلا در جایی که لیسانس امتیاز دارد یک ایثارگر فوق دیپلم نمیتواند از امتیاز لیسانس استفاده نماید چون مدرک مطالبه خواهد شد و مقطع بالاتر با پسوند معادل یا افتخار یا ایثار میتواند صادر گردد.باتشکر
بنام خدا
محضر حاج آقا نوروزی نماینده محترم مجلس
با سلام ودعای خیر
ضمن تشکر از زحمات بیدریغ شما مقطع تحصیلی خوبه اما فکری برای صفره خالی جانبازان بکنید . مشکل حقوق این قشر با حجب وحیا حل بکنید مشکل ماده 38 حل کنید . مشکل پاداش پایان خدمت جانبازان حالت اشتغال بنیاد حل بکنید نمیگم مقطع تحصیلی بالاتر خوب نیست اما اولویت با معیشت ما است مشکل پرداخت اجاره خونه مشکل ما است . مرداد ماه سال 97 اعلام کردن که هفته اینده حکمت کارت بین 450 هزار جانباز توزیع میشود هنوز هفته اینده نرسیده . دغدغه ما وخانواده های ما اینها هستند قربان شما برم حاج اقا نوروزی . نه مدرک تحصیلی . حاج اقا نوروزی تشکر . تشکر
با تشکر جانباز 50 درصد حالت اشتغال بنیاد
سلام اقای نوروزی باتشکر از زحمات شما بابت تایید دوباره ی مقطع رزمندگان ولی جناب اکثر رزمندگانطی سه ماه گذشته باز نشسته کردنکه مایل به ادامه خدمت ۳۵ سال بودن از شمابزرگوار استدعا داریم از رئیس جمهور محترم بخواهید این بی عدالتی وتبعیض درحق ما نکنن ومارا باز گردانن
با سلام آقای نوروزی وآقای روحانی رزمندگان مورد بی عدالتی وتبعیض قرا گرفتن وطی سه ماه گذشسته بازنشسته کردن ومایل به ادامه خدمت ۳۵ سال بودن لطفا اطلاع رسانی کنید وحق ما نبوده تکلیف مشخص نشده بود بازنشستمان می کرین مارا باز گردانید که این ظلمی قابل بخشش نیست رزمنده بسیجی
سلام رزمندگانی که مورد بی عدالتی وظلم وتبعیض قرار گرفتن منتظرن مسئولین ورئیس جمهور محترم این بی عدالتی در حق ما شایسته نیست مابه قانون اجرا شده ی شما اعتماد کردیم مارا بانشسته کردین ودوباره دستور اجرا دادین این ظلم وبی عدالتی در حق ما نکنید ومارا باز گردانید رزمنده داوطلب
باسلام حاج آقا رزمندگان باز نشسته منتظر ونگرانن چرا کسی خبری به ما نمی دهد ایا حق ما نبوده تا تکلیف مشخص نشده بود باز نشستمان نمی کردن خواهش میکنیم دوباره ما رو گرفتار شکایت به دیوان ومنتظر نگزارید واین ظلم در حق رزمندگان بازنشیته بهمن واسفند شایسنه نیست
باسلام وعرض ادب چرا کسی خبر ی به رزمندگان که مورد بی مهری وظلم ونبعیض قرار گرفتن نمیدهد قانون اجرا کردین مابه شما مسئولین محترم اعتماد کردیم وتا کنون از هیچ امتیازی استفاده نکردیم فقط می خواستیم صادقانه بخاطر مخارج مان خدمت کنیم واگر قانون تصویب نمی کردین ارشد می گرفتیم این همه منتظر ودر اضطراب بسر نمی بردیم مسئولین محترم وجناب آقای روحانی ونمایندگان مجلس خودتان دادین وچرا پس گرفتین وچه کسی باید جوابگو این ظلم وناعدالتی باشه ایا حق ما رزمندگان بسیجی بعد بسی سال این بوده ما را آیینه عبرت آیندگان وفرزندانمان نکنید و ما را باز گردانید.
سلام بابانمی خواهیم هیج مصوبه تبصره مگرمابچه هستیم .. سن.کوچکترین رزمنده 50سال هست ایابنظرتان ماچندسال دیگرهستیم که هنوزنتوانستید یک حقوقی تصویب تصویب وبیمه نمی خواهید وگرنه میتوانستیدهم وزن هررزمندای طلابدهید
با سلام خدمت کلیه عزیزان خصوصا نمایندگان فراکسیون ایثارگران.خواهشمند است در خصوص قبول ماده ۸۷ بند ر که اشعار دارد رزمندگان بیش از ۶ ماه داوطلب جبهه بسیجی میتوانند تا ۳۵ سال خدمت کنند پیگیری تا در سال جاری اجرا شود حداقل ستاد کل نیروهای مسلح که سردار بزرگوار سرلشکر باقری که توجه خاصی به نیروهای رزمنده و ارزشی دارند این قانون را در نیروهای مسلح تایید و برای اجرا به ناجا ابلاغ دارند.. نهایت آیا در ماه های آتی برای اجرا ابلاغ می شود
سلام ما رزمندگان به نادانی خود داناییم ولی بنیاد شهید در اجرا به نادانی خود نادان است سقراط
آقای نوروزی چرا ارتقای مدرک رو اعمال نمیکنید شاغلین هم دیگه دارن بازنشسته میشن؟
لطفان تبعض قایل نشود دستور فرمایید برادران شهدا هم از یک مقظع تحصلی استفاده بکند
در حق خانواده شهدا مسیولین نظام لطف بکنند که مثل سایر ایثارگران از یک مقطع برادران شده استفاده بکند
براداران شهدا مظلوم واقع شد دستور فرمایید برادران شهدا هم از یک مقطع تحصلی استفاده گردد
تصویب شود برادران شهدا هم از یک مقطع تحصلی استفاده گردد
به خدا خدا تصویب شود برادران شهدا هم از یک مقطع تحصلی استفاده گردد
برادرشهید و خواهر شهید مظلوم واقع شدن چرا مثل سایر ایثارگران از یک مقطع تحصیلی استفاده نکنن جنک باشد برادرشهید آماده نبرد اقای نوروزی استدعا دارم دستور فرمایید برادر و خواهر شهید هم استفاده بکند از یک مقطع تحصلی تشکر برادرشهید
اقای دکتر نوروزی برادرشهید و خواهر شهید چرا در ادرات دولتی از یک مقطع تحصیلی استفاده نکند لطفان موافقت فرمایید
خدایا چرا برادر شهید چرا از یک مقطع تحصییلی استفاده نکنن اقای دکتر نوروزی دستور فرماییداقدام گردد
اقای دکتر خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هست وصیت حضرت امام چرا برادرشهید از یک مقطع تحصییلی استفاده نکنن مگر ما برادرشهید نیستیم
لعنت به این همه تبعیض قائل شدنتان که هیچگونه خدماتی برای خواهر و برادر شهید نذاشتید . ما چندتا خواهر شهیدیم که پدر و مادرمان در قید حیات نیستندهیچ امتیازی شامل ما نشده و نمیشود . نه استخدام _ نه وام _ نه هیچی هیچی
برادر و خواهر شهید مظلوم واقع شد چرا از یک یک مقطع استفاده نکند کسی و جود ندارد فریاد ما بشنود خدایا چرا تبیعض بی عدالتی تا چقدر برادر شهیداست اگر جنک باشد به جنگا می رود برای جانباز و فرزنده شهیدو رزمند این کار انجام می شود ولی برای برادر و خواهر شهید نه
وصیت حضرت امام را مسیولین نظام عمل بکند چرا برادر و خواهر شهید از یک مقطع تحصیلی استفاده نکند دستور فرمایید مثل سایر ایثارگران بهره مند شود
اگر جنگ باشد برادر شهید است که در میدان حاضر می باشد دستور فرمایید برادر شهید هم از یک مقطع تحصیلی استفاده بکند
سال جدید مبارکباد وصیت حضرت امام نباید فراموش شود خانواده شهدا چشم و چراغ ملت و دولت اند = برادران شهدا مظلوم واقع شدن دستور فرماید برادر شهید هم مثل سایر ایثارگران از یک مقطع تحصلی استفاده و بهرهمند گردد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi