شناسه خبر : 65482
سه شنبه 03 ارديبهشت 1398 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گاردین:

ترامپ هم در تحریم ایران شکست می‌خورد

دولت‌های بوش و اوباما هم در تحریم ایران شکست خوردند. ترامپ اگر عاقل بود، بر تحریم‌ها تاکید می‌کرد.
این تحلیل را روزنامه گاردین منتشر کرد و نوشت: تروریست خواندن سپاه پاسداران منافع اسرائیل و عربستان سعودی را تامین می‌کند.
دونالد ترامپ بیش از 1‍1 میلیون ایرانی را یعنی حدود یک هفتم جمعیت کشور را تروریست اعلام کرد
خطر بزرگتر ایجاد راهی است که حکومت‌های آینده پس از ترامپ را در دشمنی بدون برنده با ایران درگیر می‌سازد.
طراحی چند تصمیم آمریکا در خدمت منافع راهبردی اسرائیل و عربستان بوده و این تصمیم بی‌سابقه ترامپ صراحتا با تعریف عاقلانه منافع ملی آمریکا در تناقض است. پمپئو ادعا می‌کند که این گام تنها ادامه «فشار حداکثری آمریکا علیه رژیم ایران» است. این عملکرد مبتنی بر این فرض غلط است که تحریم‌ها ایران را مجبور به تسلیم خواهدکرد. جرج دبلیو بوش این رویکرد را دنبال کرد؛ شکست خورد. باراک اوباما نیز این رویکرد را داشت، او هم شکست خورد.
در حقیقت، ‌در هر دو مورد، فشار آمریکا با فشار متقابل ایران در دستیابی به قدرت هسته‌ای مواجه شد. در واقع انعطاف‌پذیری آمریکا باعث انعطاف‌پذیری ایران شد.

اینستاگرام
سلام ، معلوم نیست این حرف از چه کسی بیان شده اما معلوم است از معیشت مردم اطلاعی ندارد و در رفاه کامل زندگی میکند.
چطور امکان دارد شخصی ایرانی فکر کند بزرگترین قدرت اقتصادی جهان تاثیری در جنگ اقتصادی با کشورمان نداشته باشد؟ قطعا تاثیر زیادی دارد اما مسئولان بجای تدبیر و فکر چاره متاسفانه برجام را تصویب کردند و حکومت اسلامی را با دشمن درگیر کردند.
رهبر معظم انقلاب هرگز برجام را تایید نکرد بلکه فقط خواست مانع از عمملکرد و تصمیم مسئولان نشود زیرا چنانچه همان روز اول که برجام تصویب شد همچون جلوگیری از مذاکره مستقیم با آمریکا ممنوع کرده بود امروز در بوق میکردند که رهبر معظم انقلاب اجازه نداد برجام تصویب شود در غیر اینصورت همانطور که قبل از تصویب برجام شعار دادند مملکت گلستان میشد ولی نگذاشتند.
عبرتهای تاریخ در سنت زندگانی پیامبران و معصومین (ع) بسیار است زیرا اراده الهی تمام راههای نجات مسلمانان از چنگال شیاطین را توسط ایشان نشان داده اما معلوم نیست کسانی که در لباس تشیع هستند چگونه از سنت پیامبران و معصومین (ع) پیروی نکردند و در دام خدعه دشمن شیطان صفت افتادند.

بزرگترین درس تاریخ صفین است که نمونه ای از خودسری و عمل نکردن به اراده رهبر است لذا حاصل خودسری آنها باعث شد تا استکبار تا امروز ادامه پیدا کند لیکن امیدمان را به امیدواری رهبری معظم انقلاب پیوند دادیم تا نابودی استکبار جهانی را پس از قرنها جنایت نابود و از صفحه روزگار پاک کنیم البته عده ای نمیگذارند که میدانیم آنها نیز همراه با استکبار جهانی نابود خواهند شد.
جهان در انتظار موعود اعظم (عج) لحظه شماری میکند او می آید و انتقام مظلومان عالم را می ستاند. آمین ثم امین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi