شناسه خبر : 65537
پنجشنبه 05 ارديبهشت 1398 , 09:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار «کارگر» با جانباز «محمود باقرزاده» دیدار کرد

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس امروز چهارشنبه (چهارم‌ اردیبهشت‌­) به همراه سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، سردار «محمد ناظر» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس، «علی اصغر جعفری» رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار «اکبر نجاتی» مشاور رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس با حضور در منزل جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس سردار «محمود باقرزاده» با وی دیدار و گفت و گو کرد.

http://defapress.ir/files/fa/news/1398/2/4/699556_347.jpg

سردار باقرزاده در این دیدار اظهار داشت: از 26 اسفندماه 1363 که از ناحیه چشم مجروح شدم تا به امروز هنوز احساس نکردم که نمی‌­بینم. طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «ما می‌­توانیم»، هر کاری که انجامش امکان‌پذیر نیست را اراده کنم، انجام خواهم داد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس چندین نوبت مجروح شدم که عمل­‌هایی را به همراه داشت. در آن مقاطع، از زمانی که به هوش می­‌آمدم تا زمانی که از بیمارستان مرخص می­‌شدم هیچ دردی احساس نمی­‌کردم.

http://defapress.ir/files/fa/news/1398/2/4/699554_142.jpg

سردار کارگر نیز در این دیدار ضمن آرزوی شفا برای این جانباز دفاع مقدس گفت: با روحیه بالایی که دارید و در سایه صبر و شکیبایی جراحت­‌های حادثه پیش آمده التیام پیدا خواهد کرد.

سردار «باقرزاده» یکی از فرماندهان و پیشکسوتان خراسانی دفاع مقدس است که در عملیات «بدر» از ناحیه دو چشم نابینا شد. این جانباز دفاع مقدس بعد از جنگ نیز در سنگر ورزش و امور فرهنگی فعالیت داشت و از حافظان قرآن کریم استان خراسان رضوی است. وی به تازگی بر اثر یک سانحه از ناحیه دست، پا و کمر دچار ضایعه شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi