شناسه خبر : 65550
پنجشنبه 05 ارديبهشت 1398 , 10:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دولت آمریکا پسرم را جلوی چشمانم شهید کرد

خانم صدیقه جمیل الفرقان

 
بانوی مسلمان آمریکایی:
دولت آمریکا پسرم را جلوی چشمانم شهید کرد/ قدر دستاورد‌های انقلاب اسلامی را بدانیم
حوزه/ خانم صدیقه جمیل الفرقان، گفت: کلام امام خمینی(ره) که فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است؛ حقیقتی انکارناپذیر است و آمریکا نه تنها دشمن ایران و اسلام که دشمن انسانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، خانم ص

دیقه جمیل الفرقان، بانوی مسلمان آمریکایی با حضور در جشن مهدویت که در مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) شهر ری برگزار شد، با اشاره به شرایط سخت مسلمانان در کشورهای غربی، گفت: من به سبب اسلام آوردن از سوی نهادهای امنیتی آمریکا بازداشت و بسیار مورد شکنجه قرار گرفتم اما با شناختی که از اسلام پیدا کرده بودم با صبر و استواری در برابر این فشارها ایستادم و حتی شهادت پسرم توسط شکنجه گران آمریکایی مانع نشد من از عقایدم دست بردارم.

وی افزود: من پنج پسر دارم که پسر ارشدم توسط دولت آمریکا شهید شد و حتی بعد از شهادت پسرم حاضر نشدند جنازه او را به ما تحویل دهند، زیرا دولت آمریکا از واژه «شهید» برای پسرم واهمه داشت و متاسفانه جنازه او را سوزاندند. آمریکایی ها از این که قبری برای شهدا باشد آن را برای منافع خود خطرناک می داند.

خانم جمیل الفرقان اظهار کرد: در پی شکنجه های پی در پی و برای حفظ دین به ایران مهاجرت کردم که پس از سکونت در ایران یکی از پسرانشان به دست منافقان و دیگری در جنگ تحمیلی به دست رژیم بعثی جانباز شده اند.

 وی با اشاره به برکات نعمت انقلاب اسلامی خطاب به طلاب گفت: آزادی موجود در ایران اسلامی را قدر بدانید و شکر چنین نعمتی را به جا بیاورید و قدر دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی را بدانید.

بانوی محجبه آمریکایی در ادامه با اشاره جو خفقان موجود در آمریکا، گفت: به عنوان نمونه می توان به حادثه سوزاندن و قتل عام کثیری از مسلمانان و مسحیان و یهودیان واقعی که در جوار یکدیگرمی زیسته اند اشاره کرد. این واقعه دردناک فقط در تلویزیون و اخبار ایران منعکس و منتشر شد و در پی تماسی که با اقوام در آمریکا داشتم متوجه شدم که عموم ملت آمریکا در بی خبری کامل از این حادثه بوده اند و پس از طی ایامی توسط خبرگزاری های دیگر کشورها از این ظلم مطلع شده اند.

خانم الفرقان تاکید کرد: کلام امام خمینی(ره) که فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است؛ حقیقتی انکارناپذیر است و آمریکا نه تنها دشمن ایران و اسلام که دشمن انسانیت است.

گفتنی است، این مراسم با مولودی خوانی مداح اهل بیت(ع) حاج روح الله سیفی و با اقامه نماز جماعت به پایان رسید. 313/42

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi