شناسه خبر : 65559
پنجشنبه 05 ارديبهشت 1398 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان برای ایران عزت و آبرو آوردند

مدیرکل بنیاد اردبیل با تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان گرانقدر بیان کرد: جانبازان عزیز با تلاش خالصانه خود در جبهه‌های مبارزه حق علیه باطل برای ما عزت و آزادی را هدیه دادند و ضروری است ما با تبیعت از راه و روش آنان فرهنگ ایثار را در جامعه ترویج دهیم.

http://www.aryanews.com/Incsys/Photo.aspx?image=/Uploads/NewsPics/20190423155316244.JPG&width=300&height=225

یاسر شاهی مدیرکل بنیاد استان و همراهان با هدف اجرای طرح علمداران حماسه سوم اردیبهشت ماه 97 با جانباز گرانقدر 70 درصد «حسنعلی قربانی» و جانباز گرامی «اسماعیل نوایی» دیدار کرد.
مدیرکل بنیاد استان در این دیدار با تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان گرانقدر بیان کرد: جانبازان عزیز با تلاش خالصانه خود در جبهه‌های مبارزه حق علیه باطل برای ما عزت و آزادی را هدیه دادند و ضروری است ما با تبیعت از راه و روش آنان فرهنگ ایثار را در جامعه ترویج دهیم.
وی دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را بر همگان ضروری دانست و افزود: هرچه داریم مرهون ایثار و از خود گذشتگی مردان خدایی چون شهدا و جانبازان است و بدون شک هر جامعه‌ای که از بالاترین خصلت ایثار بهره‌مند باشد به اهداف غائی و قرب الهی می‌رسد.

منبع: آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi