شناسه خبر : 65560
پنجشنبه 05 ارديبهشت 1398 , 12:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارشی از عملکرد گروه جهادی راهیان شهادت در نوروز ۱۳۹۸

از جمله فعالیت‌های اشتغالزایی گروه جهادی راهیان شهادت اتمام تحقیقاتی پلان کشاورزی طرح ارتقا سطح معیشت شهرستان دلگان بود.

https://cdn.isna.ir/d/2019/04/24/3/57867105.jpg

به گزارش ایسنا، در این دوره از حضور گروه جهادی راهیان شهادت، طرح بهداشت و سلامت دهان و دندان کودکان روستاهای کمتر برخوردار شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان یکی از فعالیت‌های این گروه اجرا شد. در این طرح بیش از ۴۰۰ کودک بین سنین سه تا ۱۰ سال که میانگین پنج دندان آنان از کشیدن، پر کردن و عصب کشی به طور کاملاً رایگان ویزیت و درمان شد.

همچنین دندان بیش از ۱۰۰ بزرگسال نیز در روستاهای هیت کلیر، کهنک لدی، نعمت آباد، ابراهیم آباد و حسین آباد بوده که با سه دندانپزشک و دو یونیت مورد معاینه و درمان انجام گرفت. علاوه بر این برگزاری کلاس‌های فرهنگی و آموزشی از قبیل آموزش، حفظ و روانخوانی قران، آموزش احکام و نماز، آموزش بهداشت فردی و خانواده با حضور تیم مامایی، آموزش خیاطی و ایجاد کارگاه‌های زودبازده از دیگر فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی و اشتغالزایی گروه جهادی راهیان شهادت بوده است.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi