شناسه خبر : 65565
پنجشنبه 05 ارديبهشت 1398 , 12:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دومین عملیات پهپادی ارتش یمن علیه مقر ائتلاف سعودی در «البریقه» عدن

ارتش یمن طی یک علمیات موفق با پهپاد «قاصف K2»، مقر فرماندهی ائتلاف سعودی در «البریقه» عدن را هدف قرار داد و خسارت‌های زیادی به متجاوزان وارد کرد.

دومین عملیات پهپادی ارتش یمن علیه مقر ائتلاف سعودی در «البریقه» عدن

ارتش یمن امروز (پنجشنبه) با یک فروند پهپاد انتحاری «قاصف K2» مقر فرماندهی ائتلاف سعودی در «البریقه» یمن را هدف قرار داد.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، منابع نظامی اعلام کردند، این عملیات که پس از رصد تحرکات نیروهای ائتلاف متجاوز انجام شد، موفقیت‌آمیز بوده و چندین کشته و زخمی به جای گذاشته است.

در مقابل منابع نزدیک به ائتلاف مدعی شدند، پهپادی که قصد هدف قرار دادن مقر آنها در البریقه را داشته، هدف قرار داده‌اند.

این دومین بار است که یگان پهپادی ارتش یمن، مقر فرماندهی ائتلاف سعودی در پایگاه «البریقه» عدن را هدف قرار می‌دهد؛ عملیات قبلی در پنج ژوئیه 2018 انجام شد و خسارت‌های زیادی به ائتلاف وارد کرد.

 نیروهای پهپادی ارتش یمن و انصارالله چهارشنبه (دیروز) نیز محل استقرار نظامیان ارتش سعودی در منطقه «الربوعه» در محور عسیر را هدف قرار دادند.

پهپاد انتحاری قاصف K2 در ارتفاع ۱۰ متری بالای هدف منفجر می‌شود و ترکش‌های زیادی را پخش می‌کند. منابع نظامی یمن می‌گویند که قطر دایره انتشار ترکش‌ها، ۸۰ متر طول و ۳۰ متر عرض دارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi