شناسه خبر : 65575
جمعه 06 ارديبهشت 1398 , 11:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری کنگره شهدای شیمیایی و بهداشت و درمان گیلان

برگزاری کنگره شهدای شیمیایی و بهداشت و درمان گیلان با سخنرانی استاد رائفی‌پور

دبیر کنگره شهدای شیمیایی و بهداشت و درمان گیلان از برگزاری این کنگره در اردیبهشت‌ ماه جاری با سخنرانی استاد رائفی‌پور خبر داد.

برگزاری کنگره شهدای شیمیایی و بهداشت و درمان گیلان با سخنرانی استاد رائفی‌پور

ولی طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری کنگره شهدای شیمیایی و بهداشت و درمان استان گیلان اظهار کرد: این کنگره شامگاه یازدهم اردیبهشت‌ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار می‌شود.

وی به سخنرانی استاد رائفی پور در کنگره شهدای شیمیایی و بهداشت و درمان استان گیلان اشاره کرد و افزود: در راستای برگزاری این کنگره برنامه‌های جانبی متنوعی پیش‌بینی‌شده تا بتواند تأثیر گزاری مطلوبی بر مخاطبان داشته باشد.

وی برگزاری شب‌شعر و خاطره هم‌زمان با شب هفتم اردیبهشت در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان، نشست موضوعی با عنوان واکاوی جنایات غرب در رابطه با ارسال سلاح‌های شیمیایی به حزب بعث عراق به‌منظور استفاده علیه جمهوری اسلامی ایران با حضور سه تن از اساتید دانشگاه در تالار حکمت دانشگاه گیلان در روز هشتم اردیبهشت جاری را از مهم‌ترین برنامه‌های کنگره شهدای شیمیایی و بهداشت درمان استان گیلان دانست.

طهماسبی با اشاره به اجرای تئاتر خیابانی در پیاده راه فرهنگی رشت از هشتم الی یازدهم اردیبهشت جاری گفت: در شب برگزاری این کنگره از تمبر یادبود شهدا و جانبازان شیمیایی نیز رونمایی می‌شود.

دبیر کنگره شهدای شیمیایی و بهداشت و درمان استان گیلان با اشاره به فراگیر کردن فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده بیان کرد: در این راستا راویان دوران دفاع مقدس با حضور در دو مدرسه شهر رشت در بین دانش آموزان فرهنگ جهاد و شهادت و مظلومیت و درد و رنج شهدای شیمیایی و بهداشت و درمان را روایت می‌کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi