شناسه خبر : 65586
شنبه 07 ارديبهشت 1398 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی تدبیری های بی ربط به اسلام و انقلاب

امروز مردم ایران نیازمند داشتن تفکری انقلابی و روحیه جهادی اند. اگر تفکر انقلابی در مردم ایران شکوفا نشود نام اسلام و ایران و ایرانی از صفحه روزگار محو خواهد شد.

داریوش احمدرضا بهمنیار - امروز مردم ایران نیازمند داشتن تفکری انقلابی و روحیه جهادی اند. اگر تفکر انقلابی در مردم ایران شکوفا نشود نام اسلام و ایران و ایرانی از صفحه روزگار محو خواهد شد. امروز اسلام و ایران نیازمند اتحاد و همدلی هستند و این روح حقیقی قرآن است که با افکار آزادی خواهانه و عقاید مترقی انقلاب اسلامی تطبیق می کند. این بی نظمی ها، بی ربطی ها و بی تدبیری ها در کشور ربطی به قوانین اسلام ندارد؛ این مقرراتی ست که تفسیر کنندگان و سازش پذیران دولتی از اسلام توصیف می کنند که نتیجه اش چه می شود؟

سلطه استعمار آمریکائی صهیونیستی در قالب FATF و 2030 و CFT و امثالهم، این سایه شوم را یک مشت یهودی نژاد پرست اداره می کنند که روحیه عصیان گری دارند و مدام می گویند ما برترین انسان ها هستیم؛ در حالی که فرمان سوم حضرت موسی (ع) چه بود؟ خضوع و خشوع و نشان بندگی و استغفار؛ ولی آیا اینان اینچنین اند؟ اگر قرآن نبود قداست تورات و انجیل بقائی نداشت. خداوند به بنی اسرائیل فرمود: شگفتی در کفر و انکار شماست که نشانه های قرآن و خاتمیت را که در کتاب آسمانیتان آمده تحریف و پنهان می کنید.

طبق گفته قرآن، دشمن ترین انسان ها را برای مسلمانان و مومنین در قوم یهود می یابیم، ایران برای نابودی استعمار و استبداد و پرورش آزادگی و عزتمندی بشریت، همه امت اسلام را به اتحاد و همبستگی و به ظلم ستیزی و آگاهی دعوت می کند.

آمریکائیان با هر لباس و به هر صورتی که جلوه کنند خائن هستند و این تفکر انقلابی و روحیه ای جهادی و خودکفائی هاست که حقانیت ایران و اسلام و انقلاب اسلامی را در جهان گسترش داده و می تواند توطئه های شوم آمریکا و اسرائیل را که نام سپاه پاسداران را در لیست گروه های تروریستی قرار داده اند خنثی کند.
 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، قرار دادن نام بزرگ سپاه پاسداران در لیست تروریستها که از دیدگاه ایرانیان قرار گرفتن نام بزرگ سپاه پاسداران در لیست حافظان انقلاب اسلامی و امنیت مردم همچنین بطور رسمی و اعتراف آمریکا قرار گرفتن نان بزرگ سپاه پاسداران در لیست دشمنان استکبار جهانی محسوب میشود که این موضوع بخوبی سیاستهای خصمانه آمریکا با اسلام را علنی و آشکار کرده است.
از سوی دیگر در داخل نیز عوامل استکبار با شناسنامه ایرانی و گاهی در لباس روحانیت شیعه و مسئولیت کشور با مردم و انقلاب اسلامی دشمنی میکنند اما اقدام مناسب و لازم در قبال همدستی آشکار و علنی دشمنی خارجی و داخلی وجود ندارد و فقط مردم در حال تحمل انواع فشارهای اقتصادی و روحی قرار دارند.
این موضوع بسیار مهم و قابل توجه است که سیاست بازی و بازی با تفکر دلسوزان انقلاب در صدر سیاستهای دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد که نیازمند درایت و هوشمندی خاص میباشد. * اینکه میگویند تصویب برجام و کنوانسیونها چه تاثیری در اقتصاد گذاشته یا در آینده باعث گرانی خواهد و کارشناسان تشخیص بدهند اصلا مطرح نیست بلکه چنانچه کنوانسیون اخیر توسط * مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شود باید قبول کنیم اصالت انقلاب اسلامی در افکار عمومی مردم زیر سوال برود و دشمنان به اهداف شوم خودشان یعنی ایجاد تردید در افکار عمومی مردم نسبت به انقلاب اسلامی همانطور که مذاکره مستقیم با آمریکا تاثیر گذار میباشد به اهداف شوم برسند.
اقدامات بعضی از ارگانها برعلیه معیشت مردم به بهانه تامین کسری بودجه نیز لبه دیگر تیغه تیز دشمنی با انقلاب اسلامی و مردم است که مسئولان مربوط برای تامین کسری بودجه از دوش مردم تشویق میشوند که واقعا جای تامل دارد و انقلاب اسلامی را از یک حکومت مردمی در حال دور کردن است.
احسنت کاملا درست می فرمایند نظر 1398/02/07 - 12:21
خجالت زده شهداایم جانبازاعصاب وروان زندهای زندگی مرده ایم شهداعزیرهرجاسخن حق بگوایم میگن این روانی رو ولش کن دعاکنید تادیرنشده به شما عزیزان بپیودیم این دنیا برا دنیاپرستان نااهل دیگرخسته ام جانباز ن.ر.م ازهمدان ملایر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi