شناسه خبر : 65598
شنبه 07 ارديبهشت 1398 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اهدای نقاشی پرتره شهید«آژند» به خانواده شهید

سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی دانا» معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به‌همراه جمعی از خبرنگاران خبرگزاری دفاع‌مقدس با حضور در منزل پدر شهید مدافع حرم «محمد آژند»، از مقام والای این شهید مدافع حرم تجلیل کرد.

در این دیدار که پدر و مادر، همسر و ۲ فرزند شهید «محمد آژند» حضور داشتند، تصویر نقاشی‌شده پرتره این شهید والامقام توسط «مرتضی شهریاری» نقاش این اثر و سردار «هاشمی دانا» به خانواده شهید اهدا شد.

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «محمد آژند»

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «محمد آژند»

خاطرنشان می‌شود، شهید مدافع حرم «محمد آژند» هفتم تیرماه سال ۱۳۵۹ در تهران چشم به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ادامه داد و بیست و هشتم تیرماه سال ۱۳۸۱ ازدواج کرد و در بیست و یکم دی‌ماه سال ۱۳۹۴ نیز در منطقه «خان‌طومان» سوریه به شهادت رسید. از این شهید والامقام ۲ فرزند به نام‌های «محمدمهدی» و «محمدطاها» به یادگار مانده است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi