شناسه خبر : 65648
دوشنبه 09 ارديبهشت 1398 , 12:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تلاش گروه تفحص شهدا در هدایت سیلاب خوزستان بسوی دریا

کمیته جستجوی مفقودین هم اکنون در آخرین نقطه رها سازی آب و هدایت سیلاب خوزستان بسوی دریا در محدوده پاسگاه گوبان قفاس در حال تلاش است.

سازمان‌ها، نهادها، یگان‌های نظامی، گروه‌های مردمی و قرارگاه‌های جهادی همگی در مسیر کمک رسانی به مردم سیل زده کشور که طی چند هفته اخیر دچار آلام و دردهایی از خسارت به محیط زندگی‌شان شده‌‌اند، تلاش می‌کنند. گروه‌های تفحص پیکر مطهر شهدا نیز یکی از همین مجموعه‌هاست که برای کمک به مردم سیل زده خوزستان وارد عملیاتهای امدادرسانی شده بود.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1398/02/09/13980209120949309173010610.png

اعضای کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با استفاده از ادوات و امکاناتی که برای تفحص شهدا مورد استفاده قرار می‌گیرد به کمک بازسازی مناطق سیل زده و امدادرسانی به مردم سیل زده خوزستان شتافتند.کمیته جستجوی مفقودین هم اکنون در آخرین نقطه رها سازی آب و هدایت سیلاب خوزستان بسوی دریا در محدوده پاسگاه گوبان قفاس در حال تلاش است.

عملیات احداث سیل بند در شرق جاده آبادان قُفاس  برای حفاظت ازروستاهای حاشیه بهمنشیر، ازجمله روستاهای تُنگ 1و2و3 در حال انجام است.

فیلم این فعالیت در ادامه قابل مشاهده است:

 

download

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi