شناسه خبر : 65671
سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 , 13:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از کارکنان و پرسنل مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی خوزستان

همزمان با فرا رسیدن فرخنده زاد روز میلاد فرخنده حضرت رقیه سلام الله علیها دختر گرامی حضرت امام حسین (ع) مراسم با شکوهی در سالن اجتماعات مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان خوزستان در اهواز برگزار گردید.

فاش نیوز - همزمان با فرا رسیدن فرخنده زاد روز میلاد فرخنده حضرت رقیه سلام الله علیها دختر گرامی حضرت امام حسین (ع) مراسم با شکوهی در سالن اجتماعات مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان خوزستان در اهواز برگزار گردید.


به گزارش همکار ما از اهواز در این مراسم که با حضور تعدادی از جانبازان معزز نخاعی و پرسنل مرکز توانبخشی برگزار شد در ابتدا  قرائتی چند از کلام الله مجید زینت بخش محفل بود و بعد توسط مداح اهل بیت آقای جوانمرد زاده مداحی صورت گرفت.
سپس جانباز نخاعی مهندس عاقلی سرپرست مرکز ضمن عرض تبریک ولادت با سعادت دُردانه سرور و سالار شهیدان، حضرت رقیه (س) در خصوص مقام و منزلت این کریمه عظیم الشان سخنانی را بیان نمودند. در ادامه ایشان با اشاره به روز نهم اردیبهشت ماه که بنام روز روانشناسی و مشاوره نامگذاری شده است این روز را به پرسنل روانشناس و مشاوره و مددکار مرکز تبریک گفته و در پایان مراسم با اهدا شاخه گل از این همکاران ساعی تجلیل به عمل آمد.


لازم به ذکر است آیین تجلیل از خدمات ارزنده کارکنان مراکز درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بنیاد خوزستان نیز در ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ به عمل آمد.
این  مراسم در محل سالن اجتماعات مرکز توانبخشی جانبازان ضایعه نخاعی خوزستان با حضور مهندس عاقلی و کارکنان مرکز توانبخشی جانبازان و کارکنان داروخانه حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

 


سرپرست مرکز درمانی  از خدمات و تلاشهای بی شائبه کادر اداری، درمانی و خدماتی مراکز وابسته بنیاد خوزستان قدردانی نمود .
در ادامه برنامه از زحمات و فعالیتهای آقایان دغلاوی(بهیار) ، هادی فر(خدمتگرار) ، عطار (نسخه پیچ) شمس (خدمتگزار) و سرکار خانم موسوی(مددکار و مشاور) بعنوان کارکنان نمونه سال 1397 تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گزارش از جعفری

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
افرین بچه ها خدمت به جانبازان توفیق . دم همتون گرم . اجرتون با مادر شهیدان حضرت زهرا س .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi