شناسه خبر : 65679
سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 , 16:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی کفایتی دولت و فشار بر مردم!

ناشناس - هنگامی که در مصاحبه تلوزیونی با مردم گفت: معنی کنترل تورم این نیست که قیمت ها تثبیت شوند بلکه معنی این است که سرعت تروم و گرانی کم شود لذا همان موقع دانستیم شعارهای مبنی بر دولت قبل مملکت را خراب کرد و دلار را 3 هزار تومن و تورم را 30 درصد کرده فقط برای تصاحب پست و مقام بوده که هشت سال گلوی مفسدان اشراف زده را گرفته بود زیرا آنها هدفی برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم نداشتند که در این رهگذر نیز سال هاست خون مردم را در شیشه کردند و هر سال بر اساس آمار موسسات جهانی (تورم نقطه به نقطه سال 97 نسبت به سال 98 بیش از 180 درصد است) با تورم بالای 100 درصد و قیمت ارز بالای 10 هزار تومن و همچنان در حال پیشرفت با سرعتی بیشتر از 40 سال عمر انقلاب همگی شعارها دروغ بود و مردم نباید اجازه بدهند، این روند خسارت های مهلک که بعید است طی ده ها سال آینده جبران شود، همینطور ادامه یابد و مملکت را ویرانه کند.

  اخبار مربوط به گرانی بنزین پس از شوک تورم 180 درصدی بعلاوه شوک تورم 100 درصدی قیمت مسکن طی یک ماه و ادامه تورم شوک آور بسیار خطرناک و اجتماع را آماده جرقه انفجاری عظیم کرده که یقین داریم خواسته و نقشه دشمنان مردم و انقلاب است اما آنچه باعث تعجب است که چرا از خسارت های محض و نابودی اقتصاد کشور به وسیله عدم توانایی کنترل تورم جلوگیری نمی شود و تولید و بازار و معیشت مردم را در اختیار تعدادی دلال خون آشام رها کردند؟ لابد پس از اعتراضات مردم می گویند کار آمریکا بوده در حالیکه امروز شاهدیم عامل اعتراضات مردم مسئولان بی کفایت و دنیا پرست تازه به دوران رسیده یا نوکیسه های متظاهر به دیندار هستند.

  بنابراین بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب تمام ملت ایران وظیفه دارند نسبت به رونق تولید داخلی اقدامات لازم به عمل آورند. در حال حاضر اولین اقدام متصور توسط مردم فقط خودداری از خرید اجناس گران است که از مرحله تولید به قیمت ناچیز از تولید کننده خریداری شده و به وسیله دلالان تا چندین برابر قیمت تولیدی به مردم فروخته می شود.

  در ماه مبارک رمضان با اتحاد و همبستگی ملی وظیفه شرعی و انسانی خود را در قبال لبیک به اوامر رهبر معظم انقلاب انجام بدهیم و مطابق دستورات اسلام از هرگونه اسراف و ریخت و پاش خودداری کرده و آنچه در توان داریم مصرف را کاهش بدهیم یعنی از شایعات تاثیر نگیریم و از هرگونه انبار و احتکار کردن مایحتاج عمومی که ریشه تمام گرانی هاست خودداری کنیم و حتی الامکان خرید روزانه انجام دهیم تا از مردم کم بضاعت پشتیبانی و حمایت کنیم زیرا قشر کم درامد کشش ادامه گرانی را به هیچ وجه ندارد.
   
  بدیهی است با آغاز فصل برداشت محصولات تولیدی کمافی السابق دلالان کلیه تولیدات را خریداری کرده تا به چندین برابر قیمت به مردم تحمیل کنند. بنابراین هنگامی که مسئولان مربوط هیچگونه اقدامی در این زمینه به عمل نیاوردند آنگاه نقش مردم در اتحاد و همبستگی اسلامی - شیعی و مبارزه با گران فروشان به نقطه اوج می رسد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
تحریم از خرید کالاهای غیر ضرور .ومهمان رمضان شویم .در شمال هستیم برنج کیلویی 11 هزار تومانی شده 19 هزار بقیه .....
کوپنی کردن اجناس برای 40 ملیون ایرانی ضعیف ضروری است .
کمپین تحریم برای شکست سودجویان ,وکاسبان محتکر ,
سازمان بازرسی
ستاد تنظیم بازار
صنعت ومعدن وتجارت
وسایر نهادهای نظارتی وبازرسی با کمک مردم به صورت فوریت وبسیجی این زالو صفتان را به اشد مجازات برسانند .
این سرنوشت ما را دست قضا نوشت
از دیگران عروسی از ما عزا نوشت
چون سرنوشت این بود تقدیر ما چنین شد

ای خیرخواه اصناف ای حامی مساکین

ای یادگار طاها ای نسل پاک یاسین
باید که نان سنگک پرخاک و سنگ باشد
این سرنوشت ما را دست قضا نوشته

شد حمله ور به ایران از شش طرف بلیات

ضدیت و عداوت قحط و بلا و آفات
باید که ما بسوزیم هیزم به جای عنبر

من از کجا و وصلت با دختر سمن بر

آخوند ملاقنبر می گفت روی منبر

این سرنوشت ما را دست قضا نوشته

با خط سرخ و قرمز و ملا رضا نوشته

از دیگران عروسی از ما عزا نوشته
مسولین ما رو ببخشند که زیاد اسراف کردیم وروزی 2وعده غذا وماهی یکبار گوشت مرغ خوردیم وقول میدهیم که در ماه رمضان جبران کنیم وکلا" بمیریم تا مسولین از مردم رضایت داشته باشند!!!!!!!
سلام ، مشکل اقتصاد از طرف خارج نیست بلکه از نظارت داخلی است زیرا اصلاح طلبان در تمام پستهای حکومتی حضور دارند و تمام مشکلات از طرف ایشان ایجاد شده است.
کشور ایران دارای ثروتهای عظیم و انبوه در گردش است بنابراین چنانچه کوچکترین اخلالی در گردش این ثروتها ایجاد شود میتواند ترشحات و قطره هایش هزاران میلیارد ثروت نامشروع ایجاد کند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi