شناسه خبر : 65695
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 , 12:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجتماع روحانیت تهران برای بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت مرتضی مطهری

اجتماع روحانیت تهران برای بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت مرتضی مطهری برگزار می شود

جامعه روحانیت مبارز

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای اعلام کرد که اجتماع روحانیت تهران به دعوت این تشکل و خانواده شهید مطهری به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت وی در روز ۱۲ اردیبهشت با سخنرانی حجت الاسلام محمد مطهری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه مشترک جامعه روحانیت و خانواده شهید مطهری به شرح زیر است:

چهلمین سالگرد شهادت یگانه دوران، فرزانه جاودان، معلم والامقام حضرت علامه مرتضی مطهری را گرامی میداریم.

آیت الله مطهری به حق چلچراغ فروزان انقلاب اسلامی و آموزگار راستین نهضت تاریخ ساز خمینی کبیر بود وآموزه های او هم اینک راهگشای گام دوم و گامهای بلند دیگر در تحقق نظام اسلامی و اهداف بلند ملت مسلمان ایران است.

مطهری پیشتاز نظریه پردازی و نظام سازی در جمهوری اسلامی است که پایه های اولیه تدوین قانون اساسی را بنا کرد و تشکیلات منسجم روحانیت انقلابی و مبارز را با همکاری یاران شهیدش برپا داشت.

در دوازدهم اردیبهشت ماه جاری و در چهلمین سالگشت حماسه پیوند خون و قلم  به همراه علماء و روحانیت مکرم تهران و با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد یاد آن بزرگ را زنده می داریم و اهداف و سلوک والای او را الهام بخش و نقشه راه خویش قرار می دهیم.

خدای بزرگ را بر این همه نعمت شاکریم و ظهور ولیّش حضرت بقیه الله الاعظم "ارواحنا فداه" و عزت و اقتدار نظام اسلامی و شکست دشمنان ملت شریف ایران و طول عمر مقام معظم رهبری را از ایزد منان مسئلت می کنیم.

مکان :شبستان الزهراء مجتمع امام خمینی تهران
زمان : ساعت ۳۰ :۹ تا ۳۰ :۱۱ صبح روز پنج شنبه ۹۸/۲/۱۲

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi