شناسه خبر : 65754
شنبه 14 ارديبهشت 1398 , 12:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«راهیان نور» منادی نسل تمدن‌ساز است

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع):

 

 

سردار «علی فضلی» گفت: انقلاب ما انقلاب تمدن ساز و انسان‌ ساز در تراز انقلاب اسلامی است و هیچکس در هیچ کجای گیتی الگوهای تمدن‌سازی مثل الگوهای ما را در اختیار ندارد. 

 

 

انقلاب اسلامی بدون شک به تمدن‌سازی می‌رسد/ راهیان نور منادی نسل تمدن‌ساز است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  امروز (جمعه) در مراسم بزرگداشت و صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز ضمن تقدیر از شرکت‌کنندگان و دست‌اندرکاران و پشتیبانان این مراسم اظهار داشت: امروز درحالی‌که در گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی قرار گرفته‌ایم به فضل خداوند عهد و پیمانی را با شهیدانمان و شهدای عزیز بازی دراز می‌بندیم که همچون 40 سال گذشته پا در تکاب امامت و ولایت این فرامین و تدابیر پیامبرگونه را به یک مقصد الهی برسانیم.

 

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) ادامه داد: حقیقت ملت ما این است که باید بهشت تمدنی انقلاب اسلامی که در راه است، را برابر فرمان نورانی نائب امام زمان(عج) دنبال کنند.

 

وی با بیان اینکه فتح الفتوح انقلاب اسلامی، انقلاب تمدن‌ساز است، ادامه داد: انقلاب ما انقلاب تمدن ساز و انسان‌ ساز در تراز انقلاب اسلامی است و هیچکس در هیچ کجای گیتی الگوهای تمدن‌سازی مثل الگوهای ما را در اختیار ندارد. شهید شیرودی، شهید رضایی و جوانان عزیز و غیرتمندی که در عنفوان جوانی با نگاه توأم با اطاعت از ولی امر از الگوهایی بودند که پنجه در پنجه دشمن جنگیدند.

 

سردار فضلی با اشاره به عملیات بازی دراز گفت: دشمن آرزو داشت، همانطور که اول جنگ را از غرب شروع کرده است به اهداف و مقاصد‌اش نیز در غرب برسد؛ شما آرزوهای آن‌ها را ناکام گذاشتید.

 

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) تصریح کرد: مقاومت‌های مردم و رزمندگان اسلام در اول و آخر جنگ پرچم رسول خدا را برافراشته کرد.

 

وی گفت: مصادیق تمدنی و خوشبختی ساز ملت ما در همین بازی دراز است و این الگوهای عملی ما شهیدان شیرودی، کشوری، حاجی بابا، موحدی دانش و شهید وزوایی و غفاری و سایر بزرگانی است که به گردن ما حق بزرگی را دارند.

 

سردار فضلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «راهیان نور فناوری و فناوری فرهنگی تشکیل جبهه متحد تمدن ساز است»، تصریح کرد: راهیان نور منادی نسل تمدن ساز است و امروز با الگوهای هشت سال دفاع مقدس تمدن سازی می‌کند.

 

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) تاکید کرد: جهادی که امروز باید انجام دهیم، شکر خدا و شکر زبانی، تبلیغ و تببین بوده و همانطور شکر عملی در قالب تشکیل لشکر جوانان مؤمن، دانا و پرانگیزه در سراسر کشور و ایجاد امید است.

 

وی تصریح کرد: امید بستر همه توفیقات ما در ریشه‌های جهاد تمدنی است و امیدوارم به زودی خبرهای خوب و خرسند کننده‌ای در گام دوم انقلاب با حضور شما مردم عزیز و بزرگوار به گوش جهانیان برسد.

 

سردار فضلی با بیان اینکه دشمن چشم طمع دارد به اینکه ما در انجام رسالت و تکلیفمان دچار غفلت و خسران شویم، گفت: آنها به دنبال غفلت ما از اصول اساسی، مبنایی، قرآنی و الهی هستند.

 

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) یادآور شد: دشمن به دنبال این است که بین ما و امام و مرجع ما و نائب امام زمان (عج)  شکاف ایجاد کند و فاصله بیندازد.

 

وی تاکید کرد: مردم عزیز ما همانگونه که تا به حال این امید دشمن را ناامید کرده‌اند از این به بعد هم همین گونه خواهند بود.

 

سردار فضلی یادآور شد: همانگونه که آمریکا، اسرائیل، عربستان و همپیمانان آن‌ها همواره ما را تهدید می‌کنند، ما هم اعلان آمادگی جهاد برای مقابله با همه کید و تزویر آن‌ها می‌کنیم.

 

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) تاکید کرد: دشمن بداند این گوشه عظیمی که قریب 30 هزار نفر در افتتاحیه راهیان نور کشور حضور دارند، پیام امیدوارکننده عزیزان امت است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi