شناسه خبر : 65759
شنبه 14 ارديبهشت 1398 , 15:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رصد ناوگروه‌آمریکایی در خلیج‌فارس توسط سپاه‌پاسداران‌انقلاب‌اسلامی

تصاویر جدیدی از رصد ناوگروه آمریکایی در خلیج فارس توسط پهپادهای نیروی دریایی سپاه‌پاسداران‌انقلاب‌اسلامی منتشر شده است.

به گزارش فاش‌نیوز به نقل از تسنیم، پهپادهای نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران موفق به ثبت تصاویری از فاصله نزدیک ناوگروه آمریکایی در خلیج فارس شدند.

در ویدئو منتشر شده در فرمت HD، ناو هواپیمابر آمریکایی از زوایای مختلف و از یک فاصله بسیار نزدیک به تصویر کشیده شده است. در این ویدئو عرشه ناو هواپیمابر، اعضای خدمه کشتی و همچنین یک هلیکوپتر مستقر در کشتی به علاوه هواپیماهای مختلف، از جمله هواپیمای کشف رادار E-2C و جنگنده های بمب افکن F-18 را مشاهده می‌کنید.
 
گفتنی است، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، سپاه پاسداران ایران را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داده است. اما شورای عالی امنیت ملی ایران، این تصمیم گیری واشنگتن را ناعادلانه اعلام نمود و در پاسخ به این اقدام آمریکا فرماندهی مرکزی نیروهای مسلح ایالات متحده (سنتکام) را به عنوان یک سازمان تروریستی نامید و ایالات متحده را دولتی "حامی تروریسم" معرفی نمود.
download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi