شناسه خبر : 65767
شنبه 14 ارديبهشت 1398 , 16:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سیاست بازی، مانع رسیدگی ها!

ناشناس - تا امروز برای ایثارگرانی که در دوران جنگ در جبهه حضور داشتند و مجروح شدند چه کردند که برای دوران صلح انجام بدهند؟

  جانباز بالای 25 درصد از عملیات آزاد سازی خرمشهر تا امروز حتی یک ریال از بنیاد دریافت نداشتم و با وجود چند مجروحیت تایید شده با چنگ و دندان، زندگی را حفظ کردم و دچار انواع بیماری ها و تشدید مجروحیت به علت بی اعتناعی مسئولان بنیاد شدم و در حال حاضر مستاجر هستم.

هرگز مسئولان بنیاد را مقصر نمیدانم بلکه نفوذ شدید جناح گرایی و سیاست بازی باعث شده تا بسیاری از جانبازان و رزمندگان محترم بهیچوجه از بودجه های هزاران میلیاردی بنیاد بهره مند نشویم و با سختی و دشواری بسیار زندگی کنیم حتی هزینه های درمان و دارویی اعصاب و روان خارجی که ماهیانه تا 500 هزار تومن رسیده از جیب خودمان تامین کردیم.

همیشه عرض کردیم جناح بازی و تحزب باعث انگیزه شدید کسب ثروت و قدرت و رقابت جناحی و سیاسی در کشور بوده که گاهی این رقابت بر کسب ثروت و قدرت به اقتصاد کشور و معیشت مردم به شدت صدماتی وارد کرده که چنانچه چنین رقابتی بر کسب ثروت و قدرت نبود و مسئولان برای رضایت حق تعالی کار کرده بودند امروز به هیچ وجه اینچنین مشکلات اقتصادی وجود نداشت که از یک طرف هر سال مقام معظم رهبری وقت و عمر گرانبها و بی بدیل را صرف راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی کند و از طرف دیگر استکبار جهانی و کافران و صهیونیست های جنایکار جرات تحریم و جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی به ملت بزرگ ایران را بوسیله فتنه گران خیانتکار و خود فروخته طراحی و اقدام کنند.

 فتنه گران و سیاست بازان و دشمنان انقلاب اسلامی بنام آزادی و حقوق بشر با مردم و نظام اسلامی دشمنی کردند در حالیکه می دانیم دعوای آنها صرفا برای ثروت و قدرت ایران اسلامی است لذا با عنایت به رهبری دلسوز و فداکار که از جانبازان معزز کشور و برخوردار از درک زوایای پنهان جنگ های دشمن و پیش بینی کاملا صحیح وقایع آینده و تصمیم گیری به موقع و در لحظه است و با توجه به ولایتمداری مردم شریف و استعانت از حق تعالی تا امروز بر دشمنان پیروز بودیم و با هر سختی و درد و رنجی که متحمل شدیم کشور را از دستیابی دشمنان داخلی و خارجی به ثروت و قدرت کشور بازداشتیم لیکن از دشمنان داخلی و سیاست بازانی که آب در آسیاب دشمن ریختند انتقامی سخت خواهیم گرفت که در تاریخ سلحشوری و میهن پرستی ایرانیان ثبت شود.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
در نامه جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران سراسر کشور به دستگاه قضایی آمده است:

♦️بیش از 5 ماه از فاجعه ی ضرب و شتم خانواده ی معظم شهداء و هتک حرمت فرزندان شهداء و جسارت به روحانیت در حاشیه ی دفن غیرقانونی آقای تاج الدین(از متحصنین مجلس ششم وعوامل حامی فتنه 88) در گلستان شهدای اصفهان می گذرد.

♦️از همان ابتدای وقوع این مسئله ی بی سابقه و تاسف برانگیز، واکنش های فراوان رسانه ای در مطبوعات و فضای مجازی از سوی دلسوزان انقلاب، ابراز گردیده و صدها خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم از سراسر کشور نیز رسما خواستار برخورد با عوامل این جسارت شدند.
♦️مع الاسف روند رسیدگی به این موضوع مهم، به روندی کاملا فرسایشی تبدیل شده است و تاکنون خبری از برخورد قضایی با متهمان اصلی در این پرونده مخصوصا مدیر کل بنیاد شهید اصفهان نیست.
♦️آیا بعد از گذشت بیش از 5 ماه از این ماجرای تلخ، شاکیان پرونده باید همچنان در پیچ و خم مراحل رسیدگی باشند؟!
اگر دهها هزار عنصر انقلابی در سراسر کشور که در این ماهها چشم به راه اقدام قاطع در این زمینه هستند، با بی تفاوتی و عدم مسئولیت متولیان روبرو شوند، آن وقت چه کسی پاسخگوی خسارات آن خواهد بود؟
♦️لذا اینجانبان از دستگاه مقتدر و انقلابی قضایی خواستاریم با بررسی موضوع، نسبت به تغییر این روند و مجازات خاطیان اقدام فرماید.
والسلام علیکم و علی عباد الله الصالحین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi