شناسه خبر : 65773
سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احساس حقارت، سرمنشأ بی تدبیری و خیانت

اکثر مردم در زمان رای دادن به تناسب عقلشان می اندیشند و زمانی که چیزی را ندانند اغوا و فریب پدید می آید و این فریب، خود آغاز نادانی است و حکومت بر نادانان آسان.

داریوش احمدرضا بهمنیار - اکثر مردم در زمان رای دادن به تناسب عقلشان می اندیشند و زمانی که چیزی را ندانند اغوا و فریب پدید می آید و این فریب، خود آغاز نادانی است و حکومت بر نادانان آسان. در آنجا که تدبیر لجوجانه  و خیانت کارانه عقل یک انسانِ و عنادش با حق به نهایت خود برسد، حقیر بودن تدبیر و شخصیت آن انسان نمایان می شود.

عقل برتر در عدم اظهار به تیز هوشی ظاهر می شود، صدای برتر در سکوت متجلی می شود، سیاست برتر در عدم آشکار ساختن تصمیم نهفته است و تدبیر برتر در شناخت شخصیت خویشتن به دست می آید تا انسان را آنچه هست معرفی کند نه آنچه می گوید، خداوند عالم تدبیر را برای بازیچه و عوام فریبی به انسان  نداده است، برای تدبر و تفکر و انتخاب بهترین گزینه ها به انسان داده است.

مردم ایران سیاستمدار متعهد و ارزشی زیادی ندارند تا رهنمون بشوند سیاستمداری می خواهند که متعهد باشد، سیاس باشد، دلسوز باشد، دلواپس مردم و نظام باشد، مرد عمل باشد و مرد عمل بودن به توهین به مردم و بی شخصیتی و رنگ کردن ریش نیست به نجابت است، به صداقت است، به غیرت است، به اهداف عالیه انقلاب است. ما مردم ایران از این به بعد اگر بصیرت انقلابی اسلامی و ایرانی برای رای دادن نداشته باشیم که به کاندیدای اصلح رای بدهیم بدبختیم. امروز یکی از اهداف آمریکا و غرب فاتح شدن بر باورهای مردم ایران است آنها می خواهند اول بر باورها و اراده ها فاتح شوند، بعد بر کشور.

امروز مردم ایران بیش از گذشته نیازمند داشتن تفکری انقلابی و روحیه ای جهادی اند تا حقانیت ایران و اسلام و انقلاب اسلامی را در جهان گسترش دهند امروز اسلام و ایران نیازمند اتحاد و همدلی بیشتر هستند و این روح حقیقی قرآن است که با افکار و عقاید مترقی، آزادیخواهانه و عدالت طلبانه انقلاب اسلامی تطبیق میکند و می تواند توطئه های شوم آمریکا و اسرائیل را که نام سپاه پاسداران را در لیست گروه های تروریستی قرار داده اند را خنثی کند.

مسبب اصلی خرابی وضعیت اقتصادی و مشکل اشتغال اکثر جوانان مملکت، رای ناآگاهانه و احساساتی شدن مردم هنگام انتخابات است که به چشم نمی آید و از قرار، عمری جاودانه دارد. باید مردم بصیرت خود را بالا ببرند و بفهمند که خفت اقتصادی و بیکاری امروزشان نتیجه رای گذشته آنها است.

اولین بی تدبیری ها و خیانت ها از آنجا آغاز شد که 95درصد مسئولان دولت را از گورستان سیاسی فتنه گران کارگزارانی و اصلاحاتی های فتنه سال 88 انتخاب کردند که همگی آنها مشاوران و معاونان ستاد انتخاباتی موسوی بودند. اینان مسئولان دو زیستی هستند که خودشان هم نمی دانند از انقلاب چه می خواهند و اگر به تازگی به خاطر لگد ترامپ کمی انقلابی حرف می زنند ولی شوق و ذوقی را که در طول زمان مذاکرات برجام در سخنرانی ها از خود نشان می دادند اینک آن ذوق و شوق را برای انقلابی حرف زدن ندارند؛ چون اعتقادی به اقتصاد مقاومتی، روحیه جهادی و تفکر انقلابی ندارند. این اصلاحاتی ها و کارگزارانی ها و اعتدالی ها سی سال است جهل جماعت را اسباب نفاق و قدرت پرستی خود کرده اند؛ اینها همه امیدشان به جهل مردم است.

هر خرابه ای را می شود درست کرد الا تدبیر خراب را، تمامی همکاران دولت نئولیبرال های تقلیدی هستند و لیبرال بودن زاییده ذهنِ ترسوهای آبرودار است. این آقایان خودشان را با انقلاب تعریف نمی کنند بلکه انقلاب را با خواسته های خودشان تعریف می کنند. تدبیری که بلای جان مردم شده و نشان می دهد وعده های شش ساله در برجام استخوان تراشیده دولتی لجوج، خودرای و بی تدبیر بود. 

دولت روحانی سال است بدترین خیانت ها را به نام تدبیر و امید و اعتدال به رفاه اقتصادی و اشتغال و پیشرفت ایران و قوانین اسلام و انقلاب کرده است و این مقررات جدید هم دنباله همان برجام است که شامل FATF و CFT و سند 2030 می باشد که تفسیر کنندگان و سازش پذیران دولت روحانی از اسلام و ایران توصیف می کنند که نتیجه اش می شود سلطه استعماری آمریکائیان و اروپائیان که از صهیونیست های اسرائیلی علیه فرهنگ تشیع مردم عزیز ایران گرفته اند؛ این سلطه و سایه شوم سازمان های بین المللی همچون FATF و CFT و سند2030 و امثالهم را یک مشت یهودی نژاد پرست صهیونیستی آمریکائی بوجود آورده اند که روحیه عصیانگری و استکباری دارند و مدام می گویند ما برترین انسان ها هستیم.

مبارزه چهل ساله مردم ایران با دولت های قدرتمند و استعمارگر جهانی که با سلطه و چپاول سیصد ساله آنها در تمامی نقاط جهان همراه بوده داستان یک مبارزه تاریخی و شگفت انگیز جهانی است که توسط یک انقلاب خارق العاده با رهبری خارق العاده و مردمی بپا خاسته ای که رخوت و سستی قرون را کنار گذاشته اند ظهور و بروز یافته تا درخشش یک حقیقت جادوانه را در جهان معاصر رقم بزند.

انقلاب اسلامی ایران همراه کشورهای جبهه مقاومت، برای نابودی استعمار و استبدادِ این ظالمان اسرائیلی و آمریکائی همه امت اسلام و تمامی بشریت را به اتحاد و همبستگی و ظلم ستیزی و آگاهی دعوت می کند. آمریکائیان و اروپائیان با هر لباسی و به هر صورتی که جلوه کنند خائن هستند ولی لیبرال های درون دولت که عاشق رابطه و دوستی با آمریکا هستند به هیچ صراطی مستقیم نیستند و ماموریت دارند بعد از برجام و FATF وCFT  و 2030 و برچیدن برنامه موشکی ایران را با کمک اروپائیان به انجام برسانند.

هیچ دولتی با دروغ و خیانت استوار نمی ماند و همه بی تدبیران و زودباوران تاریخ در موضع ضعف، به خیانت متوسل  می شوند.

دولتیان اینک به خود آمده اند تا از بازتاب شکست روحی و روانی خود در برجام جلوگیری کنند. لذا الان دارند با گدائی، امتیازات موهومی از اروپا مطالبه می کنند که در مذاکره با آمریکا از دست داده اند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام ، مدتها از آشکار شدن سیاست غربگراها گذشته اما مردم شهید داده محکوم به رعایت دمکراسی غربی هستند تا مسئولانی که بوسیله رای حداکثری در حکومت قرار گرفتند هر کاری خواستند بکنند حتی اعمال و گفتاری از برخی مسئولان غربگرا شاهد بودیم که چنانچه مصونیت سیاسی وجود نداشت جزو اعدامی ها بودند اما همچنان به خسارتها و ضررهای کشور و مردم ادامه میدهند. برای مثال توزیع 18 میلیارد دلار 4200 تومانی بین هم جناحی و هم فکران خودشان باعث تورم بی سابقه 180 درصدی در معیشت مردم شد و در ادامه خسارتها مایحتاج مردم را آنقدر صادر میکنند تا قیمت مایحتاج مردم با دلار یکسان شود در حالیکه مردم باید با حقوق ناچیز مایحتاج زندگی را به قیمت دلار آزاد خریداری کنند.
هنوز قیمتهای مایحتاج عمومی و خودرو و مسکن و سکه و ارز بطور وحشتناکی در حال افزایش هستند که هیچگونه اتفاقی در ارتباط با افزایش قیمتها که معمولا در اثر وقوع جنگ نظامی رخ میدهد وجود نداشته بلکه امنیت کامل برقرار است لذا گرانی و افزایش قیمتها فقط دست ساز و در جهت ایجاد نارضایتی شدید و تظاهرات مردم بوجود آمده است که میتواند با اقدامات انقلابی متوقف شود.
اجرای دمکراسی غربی بجای حکومت اسلامی که تمامی ایرانیان اصیل صدها سال آرزو دارند و میلیونها جوان رشید و شجاع و عزیز را در این راه تحقق حاکمیت اسلامی تقدیم کردند متاسفانه توسط غربگرایان و نوکران استکبار عملی نشده و همچنان دمکراسی غربی و نوکران استکبار حرف اول را زدند و اجازه ندادند قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی در جمهوری اسلامی اجرا گردد.
او خواهد آمد و تمام دینها و مسلکهای جهان را بی اثر خواهد کرد اما این نوشته ها گواهی صادق برای عرض ارادت و ولایتمداری ایثارگران محترم میباشد که کفن پوش آماده شهادت در راه اسلام و استیلای فرامین قرآن کریم در انتظار موعود عصر و زمان (عج) هستیم.
این نوشته ها شهادت ایثارگران بر استقامت در راه اسلام و اظهار تنفر از غربگرایانی است که هر لحظه رنگ عوض میکنند و هر لحظه نوکر شیاطین دنیا پرست هستند.
آقای بهمنیار شما فقط صرف چاپ مطلب اقدام به ارسال مطلب می کنید که به نظر می آید نوشته های شما فقط رضایت خاطر عده ای محدود را به دنبال داشته و گاها" خودتان به نوشته خود ایمان لازم را ندارید. ما مدت زیادیست که نوشته های شما را رصد می کنیم و جالب است که نوشته های شما کامنت مخاطبان را نیز ندارد. بنده بعنوان یک دوست به شما توصیه می کنم کمی متفاوت بنویسید یا شجاعت بیشتری به خرج دهید تا مطالبتان طراوت به سایت ببخشد و حرف های جدیدی به خوانندگان خود هدیه کنید.این فقط یک توصیه کاملا" دوستانه است .
سلام
اتفاقا" آقای بهمنیار انسانی ثابت قدم و استوار در مبانی خود هستند که اصول ارزشی و انقلابی را مبنای تحلیل های خود قرار داده اند و مثل خیلی ها دچار اعوجاج نیستند. اگر تصمیم امروز رئیس جمهور و شورای امنیت را مدنظر قرار دهیم می بینیم که تحلیل های ایشان نوعا" درست است
با عرض سلام مجدد خدمت آقای بهمنیار
برادر عزیز و بزرگوارم ، ما در اینکه شما در انتشار مطالبتان استوار و ثابت قدم هستید ، شکی نداریم و خدا را گواه میگیرم توصیه بنده فقط و فقط ارشادی بوده و اینجانب هیچگونه کدورت از شما نداشته و ندارم.
اگر ممکن است کمی با شما رک و رو راست باشم!!!
شما یکی از قدیمی ترین مشترکین سایت فاش نیوز هستید که سالهای زیادی در این سایت مطلب میزنید و تقریبا" در تمام موضوعات روز کشور ورود میکنید و ابراز نظر می کنید. برای مثال در موضوعات : سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و ایام مذهبی و غیره که از شما یک چهره جند بعدی ساخته که در همه امور، قلم توانایی دارید ، اما ، اما ...
چگونه بگویم ، نمی دانم شاید عقل ناقص من ، ناتوان است از بیان آن.!
اگر تمام نوشته های شما را در یک نظر بگذرانید ، مطالب شما خیلی شعاری و تکراری شده است (با عرض پوزش قصد جسارت نیست و فقط توصیه برادرانه است) چه خوب است مطالبتان را هنگام نگارش در ابتدا از چشم یک مخاطب نا آگاه بخوانید که آیا هنگام خواندن آن مطلب ، شما حرف جدید شما در قالب جذاب ، چیز جدیدی به او می گویید؟
آیا مطلب شما طراوت و انگیزه خواندن تمام مطالب شما را در خود جای می دهد؟
آقای بهمنیارعزیز یکی از مواردی که به شما قبلا" نیز گفتم تکرار می کنم (چطور است که با این همه سابقه کاری و حجم بالای مطالبتان نسبت به سایرین مطالب شما کامنت کمتری دارد)؟؟
در جواب استنباط میشود که نوشته شما خواننده کمتری دارد که در قالب گذاشتن کامنت ، واکنشی ندارد.
خواهش میکنم بنده حقیر را مورد الطاف محبت های برادرانه خود قرار دهید و اگر نسبت به مطلب بنده کدورتی به ذهن شما خطور کرد یقین بدانید که اشتباه می کنید و همانطور که اشاره شد فقط توصیه از روی دلسوزی بوده و هرگز و هرگز به خودم اجازه نمیدهم که در برخورد با بزرگانی چون شما پا را از دایره ادب پا را فراتر بگذارم.
اگر خیلی مصر هستید بنده را بشناسید هیچ علتی برای انکار آن ندارم ، چون غریبه نیستم.!!
با سلام و خسته نباشید جناب آقای محفوظ البته من فکر می کنم شما جناب آقای بهروز ساقی خودمان باشید به هر حال امیدوارم اشتباه نکرده باشم هر چند اشتباه هم بکنم زیاد فرقی نمی کند شما بچه های فاش نیوز همه عزیزان ما هستید که در خط اول دفاعی بیشترین هجمه ها علیه شماست جناب آقای محفوظ اول بگویم سرنوشت من این بود که چنین پدری داشته باشم ولی الان فقط تنها نگرانی من این است که خداوند دستور داده که بچه های خود را داماد یا عروس کنید و این یک تکلیف که باید یک مسلمان بچه اش را زن بدهد و او ازدواج بکند و تنها بچه من یعنی تک پسر من که کارشناسی ارشد برق قدرت دارد حتی برای معلمی در سپاه اذیت می کنند یک بار می گویند باشد اردیبهشت بیا و دوباره وقتش که می رسد میگن جا ندارند در حالی که دهها نفر را دیدیم که با لیسانس و و کاردانی و خدا شاهد است با دیپلم رفتند و دارند درس می دهند حالا بگذریم و اینکه فرمودید در باره از کار افتادگی من باید خدمت شما عرض کنم من حدود سه چهار ماه قبل به کمیسیون از کار افتادگی رفتم و جوابش یک ماه قبل آمده که کلا و صد در صد از کار افتاده ام ولی تا جز حالت اشتغال شوم و عملیاتی شود چند ماه دیگر طول می کشد الان ماهی یک میلیون صد هزار تومن کمک معیشت میگیرم و مهم تر اینکه جناب آقای محفوظ عزیز من مقداری از مطالب ام را که جدیدا در فیس بوک منتشر کردم برای شما میفرستم خیلی هم طرفدار پیدا کرده ، البته مقدار کمی از آنها را می فرستم چون زیاد است و شما می توانید آنها را دو تا یکی کنید چون همه آنها پنج شش خط یا کمی بیشتر یا کمی کمتر هستند مثلا برای حجاب دوتا مطلب در دو مقاله شش خطی نوشتم و شما می توانید آن دو را یکی کنید و همینطور چیزهای دیگر و اینکه شما اختیار کامل دارید حتی جاهائی که صلاح می دانید را حذف کنید و چیزی را که صلاح می دانید از زبان خودتان به آن اضافه کنید به هر حال اختیار تام دارید فقط مهم این است که برای هر نوشته ای حتما باید عکس همان نوشته زده شود چون بدون عکس آن نوشته نمی تواند تاثیر گذار باشد و باید به فیس بوک من بروید که لینکش را در زیر برایتان می فرستم و عکس ها را که در هر مطلبی زده ام در فیس بوک ام ببینید البته اگر عکس بهتری برای آن مطلب دارید عکسی که خود پسندیده اید بزنید از نظر من هیچ اشکالی ندارد و من از طرق ایمیل به ایمیل فاش نیوز شما یک مرتبه همه مقاله های کوتاهم را ارسال می کنم و باز دوباره خواستید باز هم ارسال میکنم دیگر مطالب پنج شش خطی را مثل آب خوردن می توانم روزی چندتا بنویسیم مقاله نیست که مدتی طول بکشد البته فیس بوک مرا از دیروز از مرکز به خاطر یک عکسی که میگن نفرت پراکنی می شود سه روز مسدود کرده اند البته شما می توانید باز هم به فیس بوک من بروید و عکس ها را سیو کنید مسدود شدن فیس بوک من فقط نمی توانم مطلب جدید بگذارم و بقیه می توانند استفاده کنند شما را به خدای منان می فرستم امیدوارم همیشه در پناه حضرت حق سربلند و سرافراز و پایدار باشید انشالله ارادتمند شما داریوش احمد رضا بهمنیار
⭕️ کمپین فشار حداکثری علیه ایران نیازمند «کلید زمان» است؛ آمریکا و اعضای پیدا و‌ پنهان رژیم تحریم، محتاج فرصت هستند تا تحریم‌های اعمال شده علیه ایران به اصطلاح اثر کرده و محیط جامعه ایران را آماده «واکنش و خودویرانگری» کند.
این بدان معناست که خلق فرصت برای رژیم تحریمی ایالات متحده و کمپین فشار حداکثری، عملا و رسما تقدیم هدیه‌ای ارزشمند به طرف مقابل فرض خواهد شد. با توجه به وضعیت تورم، گرانی ناشی از آن، بیکاری، فشار روانی روی اذهان عمومی، قطع محل درآمدهای کشور، و از همه مهم‌تر، کارشکنی شبکه ستون پنجم، هر لحظه و دقیقه حائز اهمیت است، چه برسد به دو ماه.
2 ماه!!!!
آقای بهنیار عزیز با عرض سلام و ارادت
در ابتدا از دو کامنتی که برای بنده زدید سپاسگذارم.
آنچه از زندگی گذشته و پدرتان را نوشتید باعث تالم و تاثر شدید بنده شد.
چرا یک آدم باید جور زندگی پدرش را بکشد؟ اصلا" قابل تحمل نیست.
اگر پدرتان خان بود چرا به جای ثروتش ، بدنامی او را باید به شما ارث برسد.
البته بنده که خودم جانبازم وقتی با افراد جوان رو برو میشویم ، آن جوان از ما طلبکار است که مثلا" شما انقلاب کردید ، جنگ کردید ولی آزادی های اجتماعی (دوران پهلوی) را از ما گرفتید و جوانی ما به قهقهرا رفت ، پول نداریم ، شغل نداریم ، امکان ازدواج و ... نداریم
ما هرچه میگوئیم عزیزان در عوض عزت نفس دارید ، امنیت پایدار دارید ولی متاسفانه به خرجشان نمی رود و حرف خودشان را قبول دارند.
ما دقیقا" شدیم چوب دو سر طلا ، مخالفان انقلاب چنین می گویند و موافقان انقلاب از ما میخواهند به نوعی جمع تر بشینیم تا آنان هم برای نشستن در صندلی صف پارتی استخدام ، موافقت های اصولی و دریافت انبوه وام کم بهره جای بگیرند.
حالا شما بگوئید با این تفاسیر پایگاه اجتماعی ما کجاست؟
وضع اقتصادی مردم قابل وصف نیست ، یعنی زبانی برای نشان دادن راه درست به دیگران را نداریم.
در چنین شرایطی داشتن دوستی مانند شما از فرزندان اصلی انقلاب ، به نوعی غنیمت است ، همینکه بنشیند و اهل دل باشد و درد دلهای ما را شنیده و به درک انقلابی برسد.
از امروز پیمان دوستی بنده و شما به هم گره خورده و به دفاع مشترک از سنگرهای خود همت می کنیم .
از این تاریخ به بعد تلاش خواهم کرد نوشته های شما را با دقت بیشتری بخوانم ، و در خور سوادم برای شما کامنت می زنم
آقای بهمنیار ، مطلبی فرمودید که بنده متوجه نشدم و برایم سئوال شد.
هنگام کمیسیون پزشکی برای شما صد در صد از کار آفتادگی زدند ، با فرمول بنیاد چند درصد میشود؟
اگر جوابش سخت بود از ارائه پاسخ شما انصراف داده و سئوالم را پس میگیرم
آقای بهمنیار ، اصلا" مهم نیست به ما چه می گویند ، ما حاضریم بمیریم و صد سال دیگر تاریخ واقعیت های جنگ و بچه های جنگ را برای نسل آینده تشریح کند ، چون تاریخ دروغ نمی گوید.
از اینکه وقت شما را گرفتم پوزش می طلبم و شما را به خدا می سپارم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi