شناسه خبر : 65809
دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 , 08:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کارگر گرسنه و روزه داری!

محمدرضا سابقی - هرسال قبل از ماه مبارک رمضان روایتی! از پیامبر(ص) در شبکه های اجتماعی نقل میشه!! مبنی بر این که ساعت کاری در این ماه کم بشه و هر سال دولت و مجلس به روی خودشون نمیارن و کاری نمی کنن، در نتیجه امسال در شبکه های اجتماعی هم کسی چیزی ننوشت اما مجلسی ها آغاز ساعت کار خودشون رو ۹ صبح اعلام کردن!

هرچی باشه نماینده و وزیر و وکیل حق داره دیرتر از کارگر و کارمند بیاد محل کارش و بیشتر استراحت کنه!؟

  عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران گفته شهر تهران حال و هوای رمضان نداره، البته منظورش نصب بیلبورده! لابد فکر کرده با پوستر زدن و تبلیغات حال و هوا ایجاد میشه! اما چیزی که روشنه نتیجه تصمیمات سال های اخیر مجلس و دولت در رفتار مردم نمایان هست، با این حال برخی حزابله هنوز از روزه خواری میگن در حالی که خودشون یکی از مسببان آن هستند.

بسیاری از مردم توانایی روزه گرفتن بدون سحری ندارن و همین بسیاری توانایی سحر بیداری همراه با صبح زود سر کار رفتن ندارن.

سه گروه موضوع به این سادگی رو درک نمی کنن چون سواره از پیاده بی خبره.

قانون گذاری و تصمیم سازی در کشور ما در اختیار سه گروه قرار داره، مسئولین، بازاریان و صاحبان بنگاه های اقتصادی و روحانیت!

متاسفانه سبک زندگی بخش عمده ای از این سه دسته از خوراک و پوشاک و خودرو گرفته تا ساعت رفت و آمد و شغل، شباهتی به مردم نداره و در کیفیت و کمیت متفاوته و اصلا درکی از مشکلات مردم ندارن و نهایتا همین تفاوت زیست، سرنوشت خیلی مسائل رو روشن میکنه.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
کارگر رعیتی است از طبقه ای که باید گرسنه یا تشنه و ماه ها بدون حقوق بدون سوال و برده وار کار کند..
سیری و پرخوری و سفرهای گردشگری و خواب کامل فقط متعلق به ما آقازادگان محترم و اشراف خودمانی و نمایندگان و دولتیان زحمتکش و استثمار ستیز و قضات عادلی که برای نجومی خوران مزاحمتی ندارند شایسته و واجب است.
پس کارگر هزارمرتبه سپاسگزار ما باشد که می‌تواند زنده بماند.
به یاد دارم دست پینه بسته مرحوم پدربزرگم را, متوجه می شوم که پیامبر عظیم الشان چقدر به این دستها (کارگران) احترام می گذاشت وان را بوسه می زد. وفرمود :اجر کار گر را قبل از اینکه عرقش خشک شده پبر دازید. اما در کشور ثر وتمند ما معوقه ,اخراج وتعطیلی ,قدرت خرید ضعیف ,ارزش پولمان انقدر کاهش یافته از کشور های همسایه میان در ایران سفر می کنند وکلی جنس هم می خرند ومی روند حتی ملک و خانه .چون ارزش پولشان از پول ما برتر است .شاید ازدواج هم می کنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi