شناسه خبر : 65818
دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا خاطیان هتک حرمت مزار شهدا گلستان مجازات نمی شوند!؟

بهار همیشگی - در نامه جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران سراسر کشور به دستگاه قضایی آمده است:

♦️بیش از 5 ماه از فاجعه ی ضرب و شتم خانواده ی معظم شهداء و هتک حرمت فرزندان شهداء و جسارت به روحانیت در حاشیه ی دفن غیرقانونی آقای تاج الدین(از متحصنین مجلس ششم وعوامل حامی فتنه 88) در گلستان شهدای اصفهان می گذرد.

♦️از همان ابتدای وقوع این مسئله ی بی سابقه و تاسف برانگیز، واکنش های فراوان رسانه ای در مطبوعات و فضای مجازی از سوی دلسوزان انقلاب، ابراز گردیده و صدها خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم از سراسر کشور نیز رسما خواستار برخورد با عوامل این جسارت شدند.

♦️مع الاسف روند رسیدگی به این موضوع مهم، به روندی کاملا فرسایشی تبدیل شده است و تاکنون خبری از برخورد قضایی با متهمان اصلی در این پرونده مخصوصا مدیر کل بنیاد شهید اصفهان نیست.

♦️آیا بعد از گذشت بیش از 5 ماه از این ماجرای تلخ، شاکیان پرونده باید همچنان در پیچ و خم مراحل رسیدگی باشند؟!
اگر ده ها هزار عنصر انقلابی در سراسر کشور که در این ماهها چشم به راه اقدام قاطع در این زمینه هستند، با بی تفاوتی و عدم مسئولیت متولیان روبرو شوند، آن وقت چه کسی پاسخگوی خسارات آن خواهد بود؟

♦️لذا اینجانبان از دستگاه مقتدر و انقلابی قضایی خواستاریم با بررسی موضوع، نسبت به تغییر این روند و مجازات خاطیان اقدام فرماید.

والسلام علیکم و علی عباد الله الصالحین

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi