شناسه خبر : 65825
دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 , 13:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شمار ایثارگران جویای کار در خراسان رضوی

شمار ایثارگران جویای کار در خراسان رضوی افزایش یافت

مشهد- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: شمار خانواده های شهدا و ایثارگران جویای کار در این اداره کل از پنج هزار نفر در سال 97 به حدود 10هزار نفر در سال کنونی افزایش یافته است.

حجت الاسلام حسین معصومی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقم مجموع متقاضیان شغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به طور دقیق 9 هزار و 806 نفر است و علت دو برابر شدن این تعداد متقاضی کار طی یک سال اخیر فارغ التحصیل شدن فرزندان شاغل به تحصیل ایثارگران خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: با توجه به ترکیب هرم سنی فرزندان ایثارگر در خراسان رضوی پیش بینی می شود طی سالهای آینده نیز شاهد افزایش جمعیت متقاضیان کار در این جامعه آماری باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: اولویت نخست متقاضیان شغل در سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران (سجایا) با فرزندان شهدا به تعداد 871 نفر و جانبازان و آزادگان غیرحقوق بگیر به تعداد 125 نفر است.

معصومی افزود: فرزندان جانبازان بالای 25 درصد با پنج هزار و 736 نفر، خواهران ، برادران و همسران شهدا با 754 نفر و فرزندان و همسران جانبازان زیر 25 درصد با دو هزار و 320 نفر متقاضیان شغل در اولویت دوم سامانه اشتغال در این اداره را تشکیل می دهند.
بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی 308 هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران را در این استان زیر پوشش خود دارد.

 

خراسان رضوی 17 هزار و 221 شهید، 43 هزار و 219 جانباز و سه هزار و 383 آزاده را در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفاظت از نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi