شناسه خبر : 65833
دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 , 16:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با ۸۰۰ خانواده ایثارگر در قالب طرح ضیافت

دیدار با 800 خانواده ایثارگر در قالب طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان

دیدار با 800 خانواده ایثارگر در قالب طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان

 

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت از 800 خانواده معظم شاهد و ایثاگر صعب العلاج و بستری در منزل و مراکز درمانی دیدار صورت می‌گیرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید جواد هاشمی با تاکید بر ضرورت دیدار با ایثارگران، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت از 800 خانواده معظم شاهد و ایثاگر صعب العلاج و بستری در منزل و مراکز درمانی دیدار صورت می گیرد.
مدیرکل بنیاد قم گفت: در این طرح دیدار با والدین سالمند بالای 70 سال و همسران مسن صعب العلاج و بستری در منزل و جانبازان بستری در بیمارستان و مراکز درمانی با حضور خادمان به شهدا و ایثارگران انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در این طرح همه معاونان، مدیران، روسای مناطق و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشته و در ایام ضیافت الله خانواده معظم شهدا و ایثارگران را مورد تکریم و تجلیل قرار می‌دهند.
هاشمی خاطرنشان کرد: دیدار با 400 والدین، همسر شهید و جانباز در منطقه یک و 350 نفر از والدین، همسر شهید و جانباز در منطقه دو صورت می‌گیرد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi