شناسه خبر : 65849
دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 , 12:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده مجلس دهم:

گفتنِ نمی شود و نمی توانیم به ایثارگران پذیرفتنی نیست

ایثارگران قشری نیستند که به آنها فقط گفته شود نداریم، نمی شود و نمی توانیم؛ بلکه آنچه که ناشدنی است باید در خصوص این قشر عمل شود و آن نتوانستن ها باید برای این قشر به توانایی برسد.

فاش نیوز - عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ عذر و بهانه ای در مورد بی توجهی بنیاد شهید به ایثارگران پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، غلامرضا شرفی نماینده ایثارگر مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس در خصوص ماموریت‌های ذاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رسیدگی به مطالبات و برطرف کردن مشکلات جامعه ایثارگری خاطرنشان کرد:

در عرف مدیریتی کشور، دستگاه هایی که شیرازه آنها بر ماموریت‌های ذاتی آنها دلالت می کند باید در خدمت یک قشر خاص باشد،  دارای تعریف شفاف و روشنی هستند.

وی اضافه کرد: در این چارچوب دستگاه هایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران که باید در خدمت یک قشر خاص مانند جامعه بزرگ ایثارگران باشد موظف به پاسخگویی و عمل به خواسته های جامعه هدف خود است. اما متاسفانه عدول از وظایف ذاتی، به خصوص در این دستگاهها در کشور اپیدمی شده است و دستگاه هایی که ذاتا مسئول رسیدگی به مشکلات قشر خاصی از جامعه هستند پاسخگوی خواسته ها و مطالبات آنها نیستند و بنیاد شهید هم متاسفانه از این قاعده مستثنا نیست.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه شاید بسیاری از گرفتاری های جامعه بزرگ ایثارگران ناشی از این موضوع است اظهار داشت: اگر مسئولان امر این دستگاه، کلاه خود را قاضی کنند، باید بدانند که این قشر، قشری نیستند که به آنها فقط گفته شود  نداریم، نمی شود و نمی توانیم؛ بلکه آنچه که ناشدنی است باید در خصوص  این قشر عمل شود و آن نتوانستن ها باید برای این قشر به توانایی برسد.

نماینده ایثارگر مجلس دهم تاکید کرد: این قشر همه زندگی، آسایش و رفاه و جوانی خود را برای آرامش روانی جامعه گذاشته است؛ بنابراین باید کل جامعه برای این قشر فداکاری کنند، چه برسد به دستگاه قانونی همین جامعه؛ و هیچ عذری هم در مورد بی توجهی بنیاد شهید به ایثارگران پذیرفتنی نیست.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: من  از رئیس بنیاد شهید تقاضا می کنم که حداقل به فکر فردای قیامت و جواب نکرده های خود باشد و امیدوارم این بی توجهی ها  ادامه نداشته باشد؛ چرا که ما مجموعه را دارای افراد خدوم می دانیم و برنامه ریزی بیشتر، قطعاً می تواند نارضایتی ها را کاهش دهد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
عالی جناب زمانه ما گرفتار قساوت قلب کرده گفتن فایده نداره
باید افراد کم کار برکنار شوند آیا خبر دارید به جانباز فاقد شغل 600ت میدن خودشون هم سیر سیرند
یعنی این فرمایشات ، باید چنین کنیم و چنان شود ! فقط حرفهای الکی است که جز شعار کاری دیگری بلد نیستند!!
شما هنوز باد نگرفتید هر وفت کاری کردید بعد بیایید بگویید اینکار رو کردیم و جلوی برخی کارها رو گرفتیم !
دیگر این تیپ صحبتهای کلیشه ای شعاری با چاشنی شکرین نمکین برای شما و صندوق های رای تان ، رای ساز نی ! مطﺋن باشید !!
کشک گفتن هم دوره ای داشت ، تمام شد کاکا
سلام وعرض احترام به محضرجناب غلامرضا شرفی،عرض شود شماحضرات ازمابهتر میدانیدکه وظیفه نمایندگان تصویب قوانین ونظارت بر حُسن اجرای قوانین میباشد جناب نماینده متاًسفانه جای طلبکاروبدهکارعوض شده ومن جانباز اصلاً نبایستی نیازباشدبه بنیادشهیدمراجعه داشته باشم بلکه بنیادشهیدبایستی به من جانبازمراجعه نمایدوخواسته من را گوش داده وعملی کند ناگفته نماند درکشورهایی که درگیرجنگ بوده اندروال اینچنین هست که به بازماندگان جنگشان که لقب شهروندویژه بهشان اعطا شده خدماتی در خورشاًنشان داده میشودحال آنکه مادر دفاع وفرق از زمین تاآسمان است بین جنگ طلب ومدافع ولی مانه شهروندویژه را نخواسته ونه اینکه مردم روی سرشان گذاشته وحلوا حلوا کنندفقط به مرّقانون عمل کنندکه نه تنهاعمل نکرده بلکه خودرا از جامعه هدف طلبکاردانسته وبه تاًسی ازحضرات مردمی ازجنس اهل کوفه نیز خودراازماطلبکاردانسته واین یعنی ضعف قانون وضعف نظارت قانون که وظیفه شمانمایندگان بوده وهست وخواهدبود ولی چرا فقط وقتی نزدیک انتخابات میشود همه شمانمایندگان سنگ خانواده شهداءجانبازان وآزادگان را به سینه میزنیدوبه محض اینکه در دوربعدی انتخاب شده باز مثل همیشه یادتان رفته وحتی خودنمایندگان خودرا از جامعه ایثارگری طلبکارمیدانید،حضرات دیگرحنایتان رنگی نداردفقط تنهاخواهشی که داریم نه درپشت میکروفن ها وجلوی دوربینها ودر سایت ها وروزنامه ها شعارهای فریبنده ندهیدهمین وبس ،ازطلا بودن پشیمان گشته این مرحمت فرمائیدمارامس کنیدباتشکریکی ازهزاران جانبازان دوران طلائی دفاع مقدس
سلام همش در حد حرف عملا هیج ماها استفساریه رزمندگان را این هفته آن هفته کردن آخر هم اکثرا بازنشسته کردن قانون کاملا روشن واضع بوده وخودشون هم میدانستن اسفساریه تصویب شده حالا دیوان گیر داده زمات اجرا باید تصویب استفساریه باشه جانبهلبمان کردن الهی خیر نبینن
باسلام .آقایان نماینده این حرفهای بدون ثمر به چه درد میخورد چندباررییس جمهور ومعاونین ومسئول بنیاد کشور را به مجلس کشانده اید وتا پای استیضاح برده اید این حرفهای بچه خاموش کن تاریخ مصرفش گذشته هیچ خیری از نماینده ها درخصوص ایثارگران ندیدیم. تمام گفته ها همدردی بدون عمل خدا روز قیامت حسابرسی کند فقط وفقط برای رای گرفتن خوب حرف می زنید .بخدا آخرین نفرات از ایثارگران مانده اند .هنوز میتوانید جبران کنید.
باسلام چقدرمی خواهید ازاین حرفهای تاریخ گذشته بزنید وبرای چند رای اینهمه همراهی بدون عمل کنید. چرایک بار رئیس بنیاد ویا رئیس جمهور رابه مجلس نمی کشانید ویا استیضاح نمی کنیدبخدا آخرینهای ایثارگران مانده اند اینقدر بی مهری نکنید چطور درروز حساب می خواهید جوابگو باشید ازعناوین بزرگ رییس فراکسیون ونماینده فلان و.....استفاده می کنید بدون اینکه کاری کنید یک مدیر ازحال رفته را رئیس بناید گذاشته اید وکسی هم بررسی نمی کند که در بنیاد چه می گذرد.. خداوند متعال ان شاالله به حساب شما ملاحظه کاران برسد. جانباز شیمیائی جامونده از همسفران وگیرکرده در دل این ازهمه چیز بی خبران
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi