شناسه خبر : 65850
یکشنبه 26 خرداد 1398 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گفتند اینها بنگاهی هستند!

میثاق س.ع.امام - سلام بر خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان یزد


درساعت ۹:۳۰صبح دوشنبه بانامه نگاری بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با دادستان محترم یزد مواجه شدیم.

این نامه در خصوص طرح مسئله بنگاه داری و واگذاری زمین و مسکن در گروه بود که باعث مکدر شدن تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران و مراجعه آنها به بنیاد شد.

در نامه بنیاد به دادستانی کپی پیام ها نیز به صورت یک سویه ضمیمه شده بود، اما مطرح نکرده اند خودشان چه گفتند که باعث جریحه دار شدن احساسات و ناراحتی و توهین به بیش از ۵۰ نفر از معترضین ایثارگر شده بود که حدود هشت سال است بلاتکلیفند و نیز نزد نماینده ولی فقیه در استان به تظلم خواهی رفته اند!

یعنی آنها جزو خانواده شهدا و ایثارگران نبودند که آنها را بنگاهی خطاب کردند!

طی این سال ها که هیئت مدیره سابق شرکت با احدی قرارداد نداشته و خلف وعده کرده و به اعتماد اعضاء خیانت نموده، براساس نامه ای که از تهران آمده و نام دو نفر در آن ذکر شده که در شرکت نباید نباشند. متاسفانه این نامه به یکی از آنها ارجاع می شود و اقدامی نمی گردد. آیا این موضوع نباید به اطلاع دادستانی برسد؟

یا در مورد توهین و آزار و اذیت فراوانی که نسبت به معترضین صورت گرفته، از قبیل فحاشی و لگد زدن به درب خانه، چسب ریختن در قفل در، آب ریختن در ساختمانِ واحد بالایی که خراب شود بر سر خانواده پایینی، بردن درب و متعلقات واحدها، ضرب و شتم صورت گرفته یا فردی از شرکت که خودش را به دروغ کارمند بنیاد معرفی کرده و باعث انحراف در پرونده شده، ضد و نقیض هایی که در هر محکمه مطرح شده و باعث منع تعقیب گردیده، وامی که تعلق به واحذ ها باید می دادند ولی نگرفته ولی از آنها پول نقد گرفتند و با واگذاری واحدها مجبور کردند با معرفی دو ضامن به جای سند، بروند وام خود را تقسیط کنند.

هیچ قراردادی هم فیمابین وجود نداشته و ندارد...

آیا مسئولین بنیاد نباید از حق و حقوق جامعه هدفشان دفاع کنند و از بانک مسکن و این شرکت متخلف، به مدعی العموم شکایت برند؟

حتی ادعا می کردند نام بنیاد مورد خدشه قرار گرفته که در نامه ارسالی از تهران هم اشاره شده بود. ولی دریغ از یک شکایت!

آیا اینجا خانواده شهدا و ایثارگران مورد بدترین آزار و اذیت و ظلم قرار نگرفتند؟ چقدر مردم چه به صورت فردی و چه جمعی حضور یافتند نامه دادند ولی راه به جایی نبردند، و هنوز پاسخ نامه خود را هم دریافت نکرده اند! حتی سالن برای برگزاری مجمع عمومی به آنها ندادند.

اینکه عده ای دلیرانه در راه عدالت و مبارزه با فساد پیگیری قانونی خود هستند. مگر طی این دو سال چقدر مورد حمایت بنیاد قرار گرفتند. این اقدام برعکس به نفع شرکت شد تا آش را باجایش ببرند و به مالباختگان ضرر و زیان وارد نمایند!

در برابر تهمت و سنگ اندازی ها هم برخوردی نشد و گفتند اینها (خانواده شهدا) بنگاهی هستند.

من از معاونت محترم و معزز دادستان عذر خواهی می کنم اما در شب اول ماه مبارک رمضان برخود تکلیف دانسته بنا به وصیت امام و شهدا، به «کونا لظالم خصما و للمظلوم عونا» عمل نموده و بنا به فرمایش خلف صالح و ارجمند امام عصر، به بیانیه راهبردی رهبرمعظم انقلاب اسلامی در گام دوم توجه نموده و این دستور را نه فقط در سخنرانی و ویترین، بلکه در عمل پیگیری نموده و از حمایت دادگستری تشکر می کنیم.

این حرکت بسیار سنگین و ناعادلانه بنیاد را نمی بخشیم، چراکه اداره تعاون، عدم نظارت براین شرکت و انحلال غیر قانونیش را تا حدی جبران کرد!

 التماس دعا

دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
نیاز نیم شبی دفع صد بلا بکند

عتاب یار پری چهره عاشقانه بکش
که یک کرشمه تلافی صد جفا بکند

ز ملک تا ملکوتش حجاب بردارند
هر آن که خدمت جام جهان نما بکند

طبیب عشق مسیحادم است و مشفق لیک
چو درد در تو نبیند که را دوا بکند

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند

ز بخت خفته ملولم بود که بیداری
به وقت فاتحه صبح یک دعا بکند

بسوخت حافظ و بویی به زلف یار نبرد
مگر دلالت این دولتش صبا بکند

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi