شناسه خبر : 65851
سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مالباختگانی که به اعتماد و باورشان خیانت شده!

میثاق س.ع.امام - به نام حق، نور مطلق؛ سلام بر امام بزرگواری که به خاطر عدالت شهید شد و سر فرزندش ثارالله بر نیزه گشت که ذلت نپذیرد و آمر به معروف و ناهی از منکر باشد و حق الناس را پاس دارد...
سال گذشته قبل از ماه رمضان در امامزاده شمس الحق علیه السلام همراه شدیم به نمایندگی از خانواده شهدا و ایثارگران و نخبگان، مالباختگانی که به اعتماد و باورشان خیانت شده بود و سکوت نکردند...بعد از یک سال خون دل خوردن عضویت خود را احیا کردند و حد فاصل دادگاه بدوی و تجدید نظر شرکت غیر قانونی، و به صورتی عجیب منحل شد!
آقای دکتر رحیم زاده میبدی به عنوان مشاوری امین 'استاد گرانقدر و 'کار بلدی نام آشنا به همراه جناب آقای نعمت اللهی بزرگواری خبره و خوشنام که سالیانی را قضاوت نموده است...مردان قانون، وکالت ما را پذیرفتند و حق را برکرسی نشاندند و ما دست در دست هم از اینجا تا تهران...تمام تلاش و همتمان را به کار بستیم  و مشکل اعضا دراین مقطع حل شد.

بیش از ۵۰٪ راه را رفتیم حالا نوبت بازگشت پول هایی است که اضافه گرفته شده و وامی که معلوم نیست چه کسی گرفته و کجا هزینه شده است! چون گفتند وام ندارد و نقد گرفتند؛ هشت سال بدون قرارداد و پایبندی به اساسنامه و قانون؛ طی این دو سال آش را باجایش بردند و زمان به نفع آنان بود.

توهین و ضرب و شتم و مزاحمت و ممانعت از حق. آیا این خسارات جبران خواهد شد؟! مطمئنا' همت مضاعف می طلبد. این پول ها را هرکجا سرمایه گذاری کرده باشند، حتی اگر اصل آن را به مردم برگردانند، چندین برابر سود کرده اند...

امیدواریم با جدیت و بدون ملاحظه، مدعی العموم به مشکل مالباختگان این شرکت، خانواده شهدا و ایثارگران و نخبگان یزد رسیدگی عاجل نماید...
از ریاست محترم دادگستری کل استان یزد و رئیس محترم دادگستری شهرستان یزد متشکریم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، این یک نمونه از چپاول عوامل اشراف و گرین کارتی کاخ نشین است که با مکیدن خون مردم و قضات اصلاح طلب توانستند به ثروتهای هنگفت برسند.
قرآن کریم سراسر دعوت به حق و حقیقت و کسب حلال است اما عده ای در لباسهای موجه مثال روحانیت شیعه و مقامات ارشد و غیره بطور کلی قرآن و دستوراتش را کنار گذاشتند و در جهنم کاخ نشینی و آتش ثروت اندوزی که غالبا از حق و حقوق مردم جمع شده هر حقیقتی را وارونه و معکوس دیدند که اینها هنرهای شیطان است و نیاز به استادی فرهیخته دارد تا حقایق وارونه و معکوس را بطور واقعی نشان دهد و مانع از مستی انسان در اثر لذات کاذب مال اندوزی و دنیا پرستی گردد.
اولین نشانه برای اهل تفکر این است که پیامبران و معصومین (ع) خیلی خیلی آسانتر قادر بودند با کسب ثروتهای انبوه خیلی راحت با طاغوتیان دوران مذاکره کنند و با تقیه زندگی آرامی برای خود و خانواده تهیه کنند اما هیچ یک از آنان چنین عملی مرتکب نشدند بلکه با طاغوت جنگیدند و بشدت از مال اندوزی و کاخ نشینی پرهیز کردند تا سنت زندگی ایشان راهنما و سرمشق سایر مسئولان و مردم شیعه باشد.
این روزها شاهدیم اکثریت مسئولان شیعه از این تفکر عالی دور هستند و آنچنان در مادیات دنیا و مذاکره با طاغوتیان بزرگ جهان غرق و گرفتار هستند که بعید است بتوانند لای قرآن را باز کنند تا به اصل فطرت انسانی و شرف شیعی فکر کنند. برخی از مسئولین میگویند آنها معصوم بودند اما ما معصوم نیستیم درحالیکه عمل به انسانیت و حفظ شرافت شیعه ارتباطی با عصمت ندارد بلکه ارتباط آسمانی معصومین (ع) در قرب حق تعالی نیاز به عصمت دارد که آن هم اکتسابی نیست بلکه خداوند به برگزیدگانش عطا کرده است. بهتر است خودشان را برای جیفه دنیا گول نزنند یا مردم را فریب ندهند بلکه در شمایل واقعی خود ظاهر شوند زیرا ریاکاری از سوی خداوند و مردم بطور یکجا کیفرهای سخت و سهمناکی دارد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi