شناسه خبر : 65863
شنبه 21 ارديبهشت 1398 , 15:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به عنوان یک راه حل برای برون رفت از رخوت و کم تحرکی؛

تأکید نماینده مجلس بر جوانگرایی در مدیران بنیاد

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی پیری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران را معضلی در این نهاد عنوان کرد و جوانگرایی را راه حل بسیاری از کم کاری ها و قصورها در آن دانست.

فاش نیوز - نماینده ایثارگر مجلس دهم بر به کارگیری نیروهای جوان و ایثارگر و پرهیز از استفاده از مدیران پیرو بازنشسته در بنیاد شهید تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد، نیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی و خودداری از استفاده از مدیران بازنشسته، بر به کارگیری نیروهای جوان ایثارگر تاکید کرد و اظهار داشت: آقای شهیدی با شیوه مدیریت خود، بنیاد شهید را به سمت و سوی خطرناکی سوق داده است، به خصوص اینکه با تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان، شاهد این هستیم که تعدادی از معاونین ایشان با اینکه بازنشسته شده اند، اما ایشان آنها را همچنان نگه داشته است.

نماینده مجلس دهم که خود فرزند شهید است ادامه داد: من تاسف می خورم که اینهمه جوان ایثارگر با استعداد بیکار در مجموعه ایثارگری داریم اما بسیاری از معاونین و حتی مدیرکل های بنیاد شهید از همین پیرمردهایی که باید بروند نوه داری کنند، استفاده می کند و به جوانان توجهی ندارد.

عضو کمیسیون شوراها یادآور شد: مدیریت ضعیف ایشان بر بنیاد شهید و امور ایثارگران باعث شده است که حتی قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در مورد متمرکز شدن بیمه تکمیلی در بنیاد به صورت نصفه و نیمه اجرا شود و این امر نارضایتی شدید جامعه ایثارگری را در ماه های آغازین سال 98 در پی داشته است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
استاندار بر کنار شده گلستان که هنگام وقوع سیل در خارج از کشور پی عشق خود بود .
امروز مشاور شهردار تهران شد!!!


ژن خوبها از بین نمی روند بلکه از صورتی به صورت دیگر و یا از پستی به پست دیگر
ارتقا پیدا میکنند . وین وعده همون کلیده بود که میگفت همه درها رو باز میکنه
البته نه برای ملت فقط واسه خودشون .... این نماینده ها هم واسه خودشون دارن دست وپا
میزنن زیاد جدیشون نگیرید دروغ پشت دروغ .
بید به رهبری پیشنهاد داد افردای مانند حاج آقا نوروزی یا سردار جعفری فرمانده سابق سپاه که درد جامعه ایثارگری را می دانند منصوب نمایند و نمایندگی رهبری از مدیریت بنیاد تفکیک شود
با سلام
پیشنهاد جناب اقای دکتر نوروزی مبنی بر تفکیک پست نمایندگی ولی فقیه و سپردن آن به جناب آقای شهیدی و معرفی یک نفر نیروی جوان و فعال از سوی ریاست جمهموری دارای اهمیت بسیار بالایی است زیرا در این صورت :
1- جناب آقای شهیدی به دلیل ارتباط با مقام معظم رهبری می توانند برخی امور لاینحل را به ایشان گزارش و رهنمود بگیرند .
2- ریاست جوان و جدید بنیادشهید و امور ایثارگران با هماهنگی و حمایت دولت و سایر سازمانها و وزارتخانه ها می تواند خیلی سریعترنسبت به پیش برد اهداف و وظایف بنیاد موفق تر عمل کند .
3- یک قدم به وزارتخانه شدن بنیاد شهید و امور ایثارگران که خواسته اکثریت است ، نزدیکتر خواهیم شد .
لذا از همه رسانه ها و نمایندگان محترم مجلس تقاضا می شود از پیشنهادات آقای دکتر نوروزی حمایت کنید، تا هرچه سریعتر دولت محترم نسبت به معرفی ریاست بنیاد اقدام ومشکلات ایثارگران که هم اکنون تبدیل به یک بحران جدی شده است بزودی حل شود.
فاش پیغمبری برات کمه خدایی برازندتره ..... از بس سانسورچی ماهری هستی .
مشتی استاندار معزول استان گلستان که موقع سیل پی عشقش تو خارج از کشور بود
حالا شده مشاور شهردار تهران .... این کجاش سانسور داشت ...
دوم مگه این جماعت کم دروغ و ریچار بار ملت کردن که ازشون دفاعم میکنی . آخرش که چی دوسال دیگه اینام میرن سر خونه زندگیشون تو خارج از کشور ایران براشون زنگ تفریحه
اصل کارشون بلاد کفره بلاد کفر . آی خدا از دست خودمون چی میکشیم . حیف دسته گلامون که گل پر پر شدن
جناب نماینده. پس شما اعضای فراکسیون ایثارگران در مجلس چکار میکنید شما ایستادید و تماشا میکنید، چرا نظارت نمی‌کنید، اگر شجاعت و جدیت ندارید و نمی‌توانید از حقوق جانبازان دفاع کنید. بیشتر از این نگذارید جانبازان عزیز در رنج. و فقر زندگی کنند. شماها مدیون شهدا و ایثارگران هستید
سلام آقایان مسئول لطفا پاسخگو بیعدالتی که درحق رزمندگان باوفا صادق کردین چوابگو باشید چرا استفساریه دستور کار مجلس بوده اکثرا بهمن واسفند باز نشسته کردین این ظلم شما حتی از ظلم ترامپ در برجام هم بدتراست سما حق کسانی را ضایع کردین که با ایثار آنان به کرسی نشستین وحق مارزمندگان بسیجی این نبود مارا باز گردانید واین بی عدالتی قابل بخشش نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi