شناسه خبر : 65877
چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 , 11:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیمه و اشک! بیمه و آه!

ناشناس - همکارم می گفت وای اگرهمسرم مثل همسر تو بود تحملش نمی کردیم! همون بهتر شهید شد و واقعا راست میگه چون راحت شد این همه نامردی و دزدی و... میدید که با اعتقاداتش بازی شده، شاید از ببخشید زمین و زمان هم زده میشد و در این بازیچه بوده وبه تمسخر گرفته شده.

  بعد میگن به خاطر رفع مشکل و رضامندی جانبازان و خانواده شهدا و...جلسه ای برگزارشد آقایان XوY سخن گفتند و رایزنی کردند و.. نمیداند گوشمان پرشده از وعده و وعید شاید عروسکان خیمه شب بازی شمایید که نمی دانید می دانیم. اول بی ادعا بودیم خودمان بودیم وخدایمان وکاش نبودید از اول راحت بودیم شما که به اسم ما، همه جا وهمه کاری می کنید! شما که عرضه نداشتید این جمع رو بعد از جنگ هم یکی کنید وحتی به خاطر منفعت خودتون حتی بعضی مواقع رودر رو قرار دادید، چرا مسئولیت قبول کردید؟ شاید برایتان داشته که قطعا همینطوره میگه گربه موش نمی گیره!

  به قول معروف سفره ای پهن شده همه دارند می خورند. چرا شما و بستگانتان سرشون بی کلاه بمونه؟ و بیمه دی را علم کردید که مانند به قول معروف تاول داغ و غده سرطان که خدا نگذره ازتون که بازی هایتان تمام شدنی نیست! از اول بگویید به بازی گرفتیمتان و روال اداری خوردن و بردن هست و شما چرا از قبل و اسم جانباز به نان و نوایی نرسید شما هم بخورید!

 غبطه می خورم به پاکی و صداقت جانباز که عشق هست وغیرت و مروت و مردانگی. شاید من هم زمانی بگم کاش شهید شده بودم، هم آرزوی خودش بود که از قافله عقب ماند و هم مثل همکارم فرزندانم پزشک بودند و الان کار داشتند و خودم هم مدرک بالا و پست مهم و شاغل. یاد باد آن روزگاران یاد باد. همه شما مسئولین میدونید ولی کو گوش شنوا؟

ز تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران/ توبمان و دگران وای به حال دگران! امروز صبح را با دارو و دکتر پول نداشته و مراجعه به بیمه دی و دست خالی و در آخر بغض و گریه ز بیمه دی رانده شدیم. در این ماه عزیر نمیگم خدا شما را ... هرچند پشتتان گرم و جایگاهتان محکم وحامیانتان ...فقط خدا به راه راست هدایتتان کند. کدامتان شما و فرزندنتان خوشی و رفاه و ببخشید عیش و نوش را و سفرهای خارج و زندگی در آنجا را گذاشتید و برای مملکت وناموس و..به دفاع رفتید تازه فرصتی بود که استفاده کردید و به همه چیز رستید فقز خدا پشت و پناه جانباز و رزمنده و شهدا باشه که که مفتتون هم ...!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، دوست عزیز ناگفته پیداست که مردم از اعتقادات و روش زندگی و نحوه خدمت به کشور از صفر تا صد ذات مسئولان در این دوران را شناختند زیرا آنها سیاست بازی و فریب مردم را به جایی رساندند که سیاست بازان حرفه ای و هم پیاله های خودشان منتقد جدی شدند.
فریب مردم در قالب تظاهر به دین و مذهب و سیاست بازی در گمراه کردن افکار عمومی کاملا واضح و در نظر اکثریت مردم آشکار شده لذا آنچه علنی و در اجتماع شیعیان واضح شده و بر خلاف اسلام و تشیع شکل گرفته با عنایت به سوابق مشابه در تاریخ ایران که عده ای در لباس دین و مذهب به ملت خیانتها کردند یقین داریم حق تعالی بزودی انتقام سختی از سیاست بازان و فریبکاران خواهد گرفت و مظلومان جزو ماموران انتقام گیرنده خواهند بود..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi