شناسه خبر : 65896
چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 , 15:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هر چقدر فرصت بخواهید و نخواهید می دهیم!

ملایی- کمپین فشار حداکثری علیه ایران نیازمند «کلید زمان» است؛ آمریکا و اعضای پیدا و‌ پنهان رژیم تحریم، محتاج فرصت هستند تا تحریم‌های اعمال شده علیه ایران به اصطلاح اثر کرده و محیط جامعه ایران را آماده «واکنش و خود ویرانگری» کند.

 این بدان معناست که خلق فرصت برای رژیم تحریمی ایالات متحده و کمپین فشار حداکثری، عملا و رسما تقدیم هدیه‌ای ارزشمند به طرف مقابل فرض خواهد شد. با توجه به وضعیت تورم،گرانی ناشی از آن، بیکاری، فشار روانی روی اذهان عمومی، قطع محل درآمدهای کشور و از همه مهم‌تر، کارشکنی شبکه ستون پنجم، هر لحظه و دقیقه حائز اهمیت است، چه برسد به دو ماه.

به جای چند هفته دو ماه فرصت می دهیم.. و اگر بخواهند دو ماه دیگر هم فرصت می دهیم.

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
راه حل عبور از تحریم ها هم "کلید انتصاب های مدیریتی شایسته " است
مدیران ناشایست باید خیلی سریع کنار گذاشته شوند
براستی تا کی قرار است میلیون ها نفر را قربانی بی کفایتی یک فرد مثلا مسئول کنند ؟!
متاسفانه شبکه مافیای قدرت از جایی عزل ودر پست دیگری گمارده می شوند .
اصلی ترین و بهترین و قدرتمندانه ترین راهبرد و راهکار برای خلاصی از دست مزاحمت های تاثیرگذار آمریکا و اروپا که همچون مگس بر روی زخم‌های عفونی ایجاد شده توسط ستون پنجججم! بر جسم پاک وطن می نشینند... برکناری سریع مدیران رانتی و مسئولان نجومی و غربزده های نفوذی در مناصب کشوری است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi