شناسه خبر : 65899
چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 , 15:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز نگارش فیلمنامه سریال شهید بهشتی

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: طی مذاکره با مسئولان فرهنگی قوه قضاییه، مقرر شد نگارش فیلمنامه سریالی با محوریت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر تا سال آینده نهایی شود.

نگارش فیلمنامه سریال شهید بهشتی آغاز می‌شود

حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه مشترک با حجت‌الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه و حسین کرمی رئیس مرکز سیمافیلم، از نگارش فیلمنامه نهایی سریالی با محوریت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر تا سال آینده خبر داد.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد این سریال در گروه الف ویژه مرکز سیمافیلم پخش شود، همچنین طرح اولیه و پژوهش‌های صورت‌گرفته در خصوص این سریال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این سریال تلویزیونی به‌تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان صداوسیما و قوه قضائیه تدوین و با مشارکت سایر دستگاه‌ها از جمله آستان قدس رضوی(ع)، استانداری و شهرداری اصفهان در سطح الف ویژه تولید می‌شود.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi