شناسه خبر : 65904
چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 , 17:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گروه‌های فلسطینی:

برای مقابله با قوای استکباری در کنار ایران ایستاده‌ایم

گروه‌های مقاومت فلسطینی امروز (چهارشنبه) در کنفرانسی خبری بر ایستادن در کنار ایران برای مقابله با قوای استکباری در جهان به سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی بر همراهی با ایران برای مقابله با قوای استکباری در جهان به سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

گروه‌های فلسطینی: برای مقابله با قوای استکباری در کنار ایران ایستاده‌ایم

گروه‌های مقاومت فلسطینی امروز (چهارشنبه) در کنفرانسی خبری بر ایستادن در کنار ایران تأکید کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، در بیانیه قرائت شده طی کنفرانس مذکور، گروه‌های فلسطینی تأکید کردند، در مقابله با قوای استکباری ظالم در این جهان مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی، در کنار ایران ایستاده‌اند.

به دنبال تشدید مواضع ضد ایرانی دولت آمریکا و تعلل اروپایی‌ها در اجرای وعده‌ها و تعهدات برجامی آنها، شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای خطاب به کشورهای عضو برجام تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای صیانت از امنیت و منافع ملی مردم ایران و در اعمال حقوق خود مندرج در بندهای ۲۶ و ۳۶ برجام، از امروز ۱۸ اردیبهشت ۹۸ برخی اقدامات خود در توافق برجام را متوقف می کند.

گروه‌های فلسطینی در ادامه کنفرانس خبری، ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی مبنی بر عدم خیانت و آزمودن صبر مقاومت، اعلام کردند که دست‌هایشان همچنان بر ماشه است.

آنها از مردم فلسطین در تمام اماکن درخواست کردند، سالگرد «یوم‌النکبه» سالروز اشغال فلسطین را زنده نگه دارند و در راهپیمایی‌های بازگشت شرکت کنند.

در بخشی از این بیانیه اعلام  شد: شاخه‌های نظامی گروه‌های فلسطینی در اتاق عملیات مشترک ثابت کردند که غزه و مقاومت آن لقمه گوارایی نیست. اتاق عملیات مشترک به نمونه‌ای از کار مقاومتی متحد تبدیل شد و قواعد خود را بر اشغالگر و ایادی آن تحمیل کرد.

گروه‌های فلسطینی بر مردود دانستن کامل طرح آمریکا موسوم به «معامله قرن» تأکید کردند و افزودند، محکم در برابر تمام توطئه‌ها خواهند ایستاد.

جرد کوشنر مشاور و داماد رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرده؛ پس از ماه مبارک رمضان از معامله قرن رونمایی خواهد شد. توافقی که بنا به ادعای روزنامه «اسرائیل هیوم»، فلسطین جدید حق داشتن ارتش و سلاح ندارد و تنها می‌تواند پلیس مسلح داشته باشد.

این کنفرانس خبری گروه‌های مقاومت پس از درگیری‌های دو روزه هفته جاری برگزار شد. صبح روز شنبه (۱۴ اردیبهشت/۴ می) بود که رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه حمله کرد و مقاومت با شلیک چندین راکت پاسخ داد ؛ اما این اتفاق «موقت» نبود و لحظه به لحظه بر حجم تنش‌ها میان نوار غزه و رژیم صهیونیستی افزوده شد.

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در روز و شب یکشنبه (۱۵ اردیبهشت/۵ می) نیز ادامه پیدا کرد و مقاومت نیز با شلیک راکت و موشک قاطعانه پاسخ داد. سرانجام با وساطت مصر و قطر و سازمان ملل دوشنبه (۱۶ اردیبهشت/۶ می) آتش‌بس در نوار غزه برقرار شد و آرامش این منطقه را فرا گرفت.

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi